کد خبر : 1693790 | 14 تیر 1399 ساعت 23:16 | 19.8K بازدید | 0 دیدگاه

بوناچیچ: هنوز نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد!

سرمربی ذوب آهن در پایان دیدار با پیکان اعلام کرد هنوز باور ندارد که چه اتفاقی بر سر تیمش آمده است.

بوناچیچ: هنوز نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد!

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه رقابت های هفته ی بیست و سوم لیگ برتر، تیم ذوب آهن در زمین خود با نتیجه ی عجیب 4 – 1 مغلوب پیکان شد تا لوکا بوناچیچ پس از بازگشت چندباره به فوتبال ایران، در اولین تجربه ی خود روی نیمکت ذوب آهن شکست سنگینی را تجربه کند. بوناچیچ پس از پایان این مسابقه به خبرنگار ورزش سه گفت: هنوز نمی دانم چه اتفاقی افتاد. ما با یک گل جلو بودیم و کنترل بازی را در دست داشتیم ولی اشتباهات فردی بازیکنان ما به صورت پشت سر هم شروع شد. موقعیت های پیکانی ها را ما به آنها هدیه دادیم و در واقع مسیر پیکان را باز کردیم تا آنها به 3 امتیاز بازی دست پیدا کنند.

 


این مربی کروات در مورد باخت های پیاپی ذوب آهن گفت: من هفت روز است که به اصفهان آمده ام و تازه از راه رسیده ام و در حال شناسایی بازیکنان تیم هستم و روی آنها شناخت کامل ندارم و طبیعی است که نباید این اتفاقات دیگر تکرار شود. قبل از همه چیز، بازیکنان باید احساس مسئولیت خیلی بیشتری نسبت به تیمشان داشته باشند چرا که این بازیکنان هستند که باید کیفیت خودشان را در زمین نشان دهند. گل های اول، دوم و سوم همگی روی اشتباهات فردی و به صورت پشت سر هم دریافت کردیم. وقتی در یک مسابقه این اتفاقات برای تیمی رخ می دهد، آن تیم از نظر روحی دچار افت می شود و همه ی این نکات دست به دست هم داد تا بازی را واگذار کنیم. ما تا پایان لیگ برتر 7 فینال داریم و باید در این دیدارها جبران کنیم و من امیدوارم و باور دارم که می توانیم از این حالت خارج شویم و روزهای خوب ذوب آهن از راه خواهند رسید.


بوناچیچ در پایان درخصوص نحوه قضاوت داور مسابقه نیز گفت: من معمولا در مورد داوری نظری نمی دهم و کار را به کارشناسان داوری واگذار میکنم.

 

دیدگاه‌ها