کد خبر : 1693810 | 15 تیر 1399 ساعت 00:04 | 39.5K بازدید | 1 دیدگاه

کدام بازیهای استقلال به تعویق می افتد؟

طبق اعلام رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی، تیم استقلال به قرنطینه خواهد رفت و بازیهای این تیم لغو شد.

کدام بازیهای استقلال به تعویق می افتد؟

به گزارش "ورزش سه"، شامگاه شنبه دکتر مهرزاد خلیلیان رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در گفتگو با برنامه گفتگوی ویژه ی خبری اعلام کرد با توجه به مثبت شدن تست کرونای بیش از 25 درصد از بازیکنان و عوامل تیم استقلال، این تیم به قرنطینه خواهد رفت و بازیهای این تیم نیز لغو خواهد شد.


در گفتگوی کوتاهی که دکتر خلیلیان با شبکه دوم سیما داشتند، بطور دقیق مشخص نشد کدام بازیهای استقلال لغو شده است و این تیم از چه زمانی توانایی برگشت به تمرینات خود را دارد. با توجه به اینکه شروع قرنطینه استقلال از فردا خواهد بود و با ذکر این نکته که طول دوران قرنطینه 14 روز می باشد، عوامل این تیم قطعا تا 28 تیرماه در قرنطینه به سر خواهند برد و بازیهای این تیم مقابل پارس جنوبی، تراکتور و صنعت نفت لغو خواهد شد و یک روز پس از اتمام قرنطینه از عوامل این تیم مجددا تست کرونا گرفته خواهد شد و با توجه به اینکه جهت رسیدن به نتیجه ی مطلوب تست کرونا به 24 ساعت زمان نیاز است، به نظر می رسد در آخرین روز از تیر ماه میتوان نتیجه ی قطعی تست های بازیکنان و عوامل استقلال را پس از سپری کردن دوران قرنطینه اعلام کرد و در صورت منفی بودن نتایج این تست ها، دوران قرنطینه برای آبی پوشان به پایان خواهد رسید. با توجه به اعلام برنامه لیگ برتر توسط سازمان لیگ، استقلال باید در هفته ی بیست و ششم و در تاریخ 2 مرداد به مصاف نساجی برود. با توجه به فاصله بسیار کم زمانی بین اتمام دوران قرنطینه استقلالی ها و بازی با نماینده قائمشهر و عدم وجود زمان کافی برای بازگشت مجدد تیم به تمرینات، به نظر می رسد آن بازی نیز توسط سازمان لیگ لغو شود و استقلالی ها پس از پایان قرنطینه باید در تاریخ 8 مرداد به مصاف سپاهان بروند.


هر چه که هست، اینها گمانه زنی هایی است که درخصوص برنامه ی بازیهای استقلال مطرح می شود و باید دید نظر رسمی سازمان لیگ درخصوص چگونگی انجام بازیهای استقلال چیست و آیا همچنان ادامه ی رقابت های لیگ برتردر دستور کار سازمان لیگ خواهد بود یا خیر؟

 

دیدگاه‌ها