کد خبر : 1693816 | 15 تیر 1399 ساعت 00:25 | 12.8K بازدید | 0 دیدگاه

بایرن مونیخ 4 - 2 لورکوزن؛ بوی سه گانه می آید!

بایرن مونیخ موفق شد لورکوزن را 2-4 مغلوب کند و فاتح جام حذفی آلمان شود.

بایرن مونیخ 4 - 2 لورکوزن؛ بوی سه گانه می آید!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ که در ماه های اخیر فراتر از تصور ظاهر شده، در فینال دی اف بی پوکال نیز کار چندان دشواری برای کسب قهرمانی نداشت و با کسب برتری 2-4 برابر لورکوزن، در نهایت برای دومین سال متوالی موفق به فتح دوگانه داخلی شد.

 

بایرن مونیخ در دقیقه 10 و با حرکت لئون گورتزکا می توانست به گل اول دست یابد، اما پاس او و ضربه کینگزلی کومان در نهایت در اختیار هاردسکی قرار گرفت.

 

1508610

 

1508612

 

اما در دقیقه 16 بایرن مونیخ به گل اول دست یابد. این تیم صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که داوید آلابا پشت توپ قرار گرفت و با یک ضربه تماشایی توانست گل اول بایرن مونیخ را به ثمر برساند.

 

در دقیقه 22 بایرن فرصت بسیار خوبی برای زدن گل دوم داشت، اما ضربه سرژ گناربری بعد از برخورد به مولر در آستانه ورود به دروازه بود که دروازه بان لورکوزن واکنش نشان داد.

 

اما دو دقیقه بعد بایرن مونیخ دوباره به گل رسید. روی توپربایی کیمیچ در میانه میدان و پاس عمقی او، گناربری در سمت راست در موقعیت خوبی قرار گرفت و موفق شد با یک ضربه زمینی و دقیق دروازه لورکوزن را باز کند.

 

1508611

 

دقایقی بعد و روی پاس توماس مولر، لواندوفسکی می توانست گل سوم بایرن مونیخ را نیز به ثمر برساند، اما ضربه او با حضور به موقع اسون بندر دفع شد. در ادامه نیمه اول اتفاق خاصی روی دروازه دو تیم رخ نداد و در نهایت بایرن مونیخ با برتری 0-2 راهی رختکن شد.

 

در ابتدای نیمه دوم و در همان دقیقه 50 بایرن مونیخ می توانست به گل سوم برسد، اما ضربه گناربری با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت. در دقیقه 57 و روی پاس درخشان دیابی، ولاند در مقابل دروازه فرصت بسیار خوبی برای کم کردن اختلاف داشت، اما توپ از زیر پاس او گذشت و این موقعیت از دست داد.

 

اما در دقیقه 60 بایرن مونیخ به گل عجیبی دست یافت. ضربه محکم لواندوفسکی روی اشتباه عجیب هاردسکی و عدم موفقیت در کنترل توپ با برخورد به خودش به شکلی باورنکردنی وارد دروازه لورکوزن شد.

 

اما سه دقیقه لورکوزن به گل اول دست یافت. روی ارسال کرنر از سوی دمیربای از سمت راست، بندر با یک ضربه سر محکم موفق شد دروازه مانوئل نویر را باز کند.

 

لحظاتی بعد ولاند یک بار دیگر در دهانه دروازه فرصت خوبی برای باز کردن دروازه بایرن داشت، اما مانند دفعه گذشته این بار نیز از مقابل او رد شد. در دقیقه 74 و روی ارسال زمینی ایوان پریشیچ، لواندوفسکی در حالتی نامتعادل در مقابل دروازه خالی صاحب موقعیت شد، اما ضربه او راهی به دروازه نیافت.

 

دقایقی بعد این بار خود ایوان پریشیچ به قصد گلزنی اقدام به ضربه زدن کرد، اما هاردسکی عکس العمل خوبی نشان داد و توپ را دفع کرد.

 

اما در دقیقه 89 بایرن مونیخ باز هم به گل رسید. پاس عرضی پریشیچ در موقعیتی تک به تک به لواندوفسکی رسید و او با یک ضربه چیپ تماشایی در دهانه دروازه باز هم موفق به گلزنی شد.

 

در اوقات تلف شده داور با بازبینی صحنه یک پنالتی به سود لورکوزن گرفت که هاورتز آن را تبدیل یه گل کرد تا در نهایت بایرن با برتری 2-4 موفق به فتح عنوان قهرمانی شود.

دیدگاه‌ها