کد خبر : 1693818 | 15 تیر 1399 ساعت 00:29 | 142.4K بازدید | 43 دیدگاه

درباره تصمیم وحید کاظمی شما نظر بدهید

واضح‌ترین صحنه جنجالی؛ پنالتی پرسپولیس؟ (عکس)

قضاوت وحید کاظمی اینبار هم با جنجال و تصمیمات بزرگی همراه بود تا او بار دیگر در سیبل قرار داشته باشد.

به گزارش "ورزش سه"، داور شمالی در استادیوم آزادی در شرایطی قضاوت دیدار دو تیم پرسپولیس و شاهین بوشهر را برعهده گرفت که سرخ‌ها در پایان نیمه اول با اخراج کمال کامیابی نیا کار دشواری برای ادامه بازی پیش روی خود دیدند.

 

در حالیکه بازی در لحظاتی با برخوردهای فیزیکی دو طرف پیش می‌رفت، وحید کاظمی در نهایت در دقیقه 43 تصمیم به اخراج کمال کامیابی نیا به دلیل خطای خطرناک روی بازیکن شاهین گرفت. تصمیمی که با اعتراض کادرفنی و بازیکنان پرسپولیس نیز همراه شد و لحظاتی بازی را به جنجال کشید.

 

 

1508588

 

 

با این حال سرخ‌ها نسبت به دو صحنه دیگر این بازی نیز کاملا معترض بودند و اعتقاد داشتند که داور پنالتی آنها را نادیده گرفته است؛ صحنه اول جایی بود که ارسال محسن ربیع خواه روی تیر دوم و برخورد مشکل پور و علی علیپور ابتدا با سوت وحید کاظمی و نشان دادن نقطه پنالتی همراه شد. علیپور که آخرین شانس‌های آقای گلی خود را دنبال می‌کرد بعد از اینکه از سوی کالدرون برای زدن پنالتی منع شده بود، اینبار با چراغ سبز هم‌تیمی‌ها و یحیی گل محمدی پشت ضربه پنالتی قرار گرفت. درست در لحظاتی که او رویای جشن گل شماره 9 خود را در ذهن مرور می‌کرد، مشورت کاظمی و ایلدروم (کمک داور اول بازی که در صحنه اخراج نتوانسته بود کاظمی را نسبت به تغییر تصمیمش ترغیب کند) اینبار باعث شد تا پنالتی وتو شود و توپ در اختیار شاهینی ها قرار گرفت. این در حالی بود که پیش از اعلام پنالتی نیز توپ در اختیار پرسپولیس و در موقعیت مناسبی در محوطه جریمه قرار داشت.

 

 

 

تصمیم دومی که پرسپولیس اکنون نسبت به آن معترض است مربوط به جایی است که آنها اعتقاد دارند حرکت ابوالفضل درویش وند روی علی علیپور خطا بوده است. تصاویری که اکنون نشان می‌دهد، توپ در شرایطی که در موقعیتی تک به تک توسط علیپور برابر گلر شاهین قرار داشت با دخالت دادن پای درویش وند و مهاجم پرسپولیس همراه بوده است.

 

1508618

 

1508616

 

1508617

 

دو صحنه‌ای که بار دیگر وحید کاظمی را در برابر انتقاد هواداران پرسپولیس قرار داده است و باید دید نظر کارشناسان در این خصوص چه خواهد بود. شما در بخش کامنت‌ها نظرات خود را می‌توانید درباره این دو صحنه بنویسید.

 

عکس: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها