کد خبر : 1693834 | 15 تیر 1399 ساعت 02:15 | 56.4K بازدید | 0 دیدگاه

هانسی فلیک: همه کار برای حفظ این دو نفر می کنم!

هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ تاکید کرد امیدوار به حفظ تیاگو و داوید آلابا برای فصل بعد است.

هانسی فلیک: همه کار برای حفظ این دو نفر می کنم!


به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ هنوز موفق به تمدید قرارداد با داوید آلابا و تیاگو برای فصول بعدی نشده و اخبار زیادی در مورد جدایی این دو ستاره منتشر شده است. بایرن امشب موفق شد با برتری 2-4 مقابل لورکوزن قهرمان جام حذفی آلمان شود و هانسی فلیک در پایان بازی به صحبت در مورد این دو بازیکن پرداخت.

 

هانسی فلیک گفت: "من همه تلاش خود را برای حفظ هر تیاگو و داوید آلابا برای فصول بعدی در ترکیب بایرن مونیخ انجام می دهم. از وضعیت فعلی به طور کامل مطلع نیستم، اما می دانم که در این موقعیت حفظ تیاگو کمی سخت تر است. من سعی می کنم شرایط را مثبت ارزیابی کنم و امیدوارم که هر دوی این بازیکنان سال بعد نیز در بایرن مونیخ به میدان بروند.

 

1508646

 

خود داوید آلابا نیز می داند چقدر مورد تکریم و ستایش باشگاه قرار دارد. از نظر من برای یک بازیکن پایان دادن به دوران حرفه ای در باشگاهی که آنجا درخشش را شروع کرده بسیار ویژه و خاص خواهد بود.

 

داوید آلابا امشب در بازی فینال مقابل لورکوزن یک گل کلاس جهانی به ثمر رساند. او در این پست به بازیکن بسیار ویژه ای تبدیل شده است و حضورش در ترکیب برای مربی بسیار مهم است. برای تیاگو نیز شرایط همینگونه است و من خوشحال می شوم ما بتوانیم این دو بازیکن را برای فصل بعد نیز حفظ کنیم. 

 

تیاگو نیز بازیکنی استثنایی است و من سعی می کنم تمام بازیکنان تیم را کنار هم حفظ کنم. او هویت بزرگی در باشگاه بایرن مونیخ کسب کرده و مهم این است تیاگو را دوباره در بهترین شرایط ببنیم. البته او در مدت کوتاهی که امشب در زمین حضور داشت نقش مهمی برای ما ایفا کرد."

دیدگاه‌ها