کد خبر : 1693890 | 15 تیر 1399 ساعت 12:29 | 13.5K بازدید | 2 دیدگاه

چرا به حرف آقای زنوزی گوش نکردید؟

تیموری: لغو بازی با استقلال به ضرر ماست

تیموری می‌گوید که لغو بازی با استقلال به ضرر تیم تراکتور است چرا که آن ها الان آماده هستند.

تیموری: لغو بازی با استقلال به ضرر ماست

به گزارش "ورزش سه"، میثم تیموری مدافع چپ تیم تراکتور شب گذشته عملکرد خوبی را در مقابل صنعت نفت ارائه و نقش پررنگی در پیروزی تیمش و همچنین کلین شیت برابر خط حمله قدرتمند تیم آبادانی ایفا کرد. او که از این پیروزی خوشحال و البته از وضعیت شیوع ویروس کرونا در فوتبال ایران ناراحت و خشمگین است، در گفتگو با خبرنگار ما به سوالات در این حوزه پاسخ داده است.

 

* روی بدشانسی گل خوردیم و باختیم
خداراشکر توانستیم تیم را جمع و جور کنیم و به جدول برگردیم. یک بازی خیلی سخت با صنعت نفت آبادان داشتیم که از جمله تیم های قدرتمند است و فوتبال بازی می‌کند. اما ما با این برد دوباره به جدول برگشتیم و همه چیز مثل قبل شد. در بازی قبلی هم عملکرد خوبی داشتیم اما روی بدشانسی دقیقه 3 گل خوردیم و بعد تیم نساجی هم رفت و دفاع کرد و متاسفانه باختیم. مصدومیت جدی نداشتم و خداراشکر رفع شد.

 

* خیلی استرس داشتیم
واقعا به خاطر شرایط جدولی خیلی استرس داشتیم اما تیم ما انقدر بزرگ است و آدم های بزرگ در آن حضور دارند که توانستیم خودمان را کنترل کنیم و از نظر روحی - روانی به شرایط خوب قبلی برگردیم. دیروز با بچه ها دست در دست هم گذاشتیم و قول دادیم که فقط برای سه امتیاز وارد زمین شویم و خداراشکر هم بازی را بردیم.

 

* سوم هستیم و فرصت کسب سهمیه داریم
ما صددرصد سهمیه خواهیم گرفت. از اول فصل وقتی که آقای دنیزلی در تیم ما حضور داشت، موقعیت و مالکیت  توپ در هر بازی برای تیم ما بود اما بعضی جاها بدشانسی آوردیم و نتوانستیم برد بیاوریم. اما هواداران تراکتور شک نکنند ما سهمیه می‌گیریم، الان سوم جدول هستیم اما با تمام مدعیان بازی خواهیم کرد و فرصت این را داریم که برنده شویم.

 

* 7 فینال پیش رو داریم
استقلال و... ندارد، همه بازی ها برایمان سخت است؛ چه تیم های مدعی و چه تیم های پایین جدولی. ما به این 7 بازی به چشم فینال نگاه می‌کنیم و هفته به هفته پیش می‌رویم نه این که بگوییم این تیم قعر جدولی است و آن یکی بالای جدول.

 

* نباید میمبلا احساس غریبی کند
میمبلا الان شرایطش خیلی خوب است. وضعیت تبریز از نظر کرونا قرمز اعلام شده، اما ما که خیلی می‌ترسیم و مگر می‌شود کسی بگوید ترسی ندارد؟ الان میمبلا که مریض شده انگار ما مرض شدیم، او هم تیمی و برادر ماست و ما همدیگر را بیشتر از خانواده می‌بینیم. او رفیق ماست و از یک کشور دیگر آمده و نباید احساس تنهایی کند. در تیم ما بازیکنان بزرگی حضور دارند که ما از حضور در این تیم لذت می‌بریم، وقتی سه کاپیتان تیم ملی در آن حضور داشته باشند واقعا شما دوست دارید هر لحظه بروید تمرین! همه بچه ها بسیار خوب هستند و جو تیم ما آنطور نیست که تمرین زده شوید. اما میمبلا احساس غریبی نمی‌کند و ما همه پشت او هستیم تا شرایطش را به دست بیاورد.

 

* از بازگشت آقا اشکان کیف کردیم
از بازگشت آقا اشکان خیلی خوشحال شدیم، او به خاطر مشکلات پرواز در آلمان مانده بود اما الان کنار ماست و همین که کنارمان است، جای خوشحالی دارد. انقدر باروحیه است که وقتی او را می‌بینیم کیف می‌کنیم، واقعا همه بچه ها اینطور هستند. همین دیروز که آقا اشکان آمد روحیه ما بالا رفت و جای تشکر دارد. این ها آدم های بزرگ مملکت هستند و آدم دوست دارد که کنارشان باشد.

 

1504384

 

* باید از جان و دل تلاش کنیم
بازی با استقلال شش امتیازی است و برای ما خیلی اهمیت دارد. ما باید تمام مدعیان را ببریم تا به رتبه مورد نظر برسیم، از آنجایی که اختلاف تیم ها خیلی کم است ما دوست داریم که برنده شویم و بالاتر از مدعیان قرار بگیریم. ما با سپاهان و شهرخودرو و استقلال رودررو داریم و همه باید از جان و دل مایه بگذاریم تا هواداران را خوشحال کنیم.

 

* از کار کردن با آقا ساکت لذت می‌برم
آقا ساکت یکی از مربیانی است که هرجا بوده، موفق شده. شهرخودروی سال پیش را نگاه کنید که در کنار آقایحیی بود و موفق شد، هرجای دیگری هم همینطور است. او جوان و کاربلد است و فنی اش حرف ندارد. البته او اینجا مثل دوست با ما رفتار می‌کند و آدم از کار کردن با او لذت می‌برد. روزهای سختی را در تبریز داشته اما در این روزهای سخت خودش را اثبات کرده و نشان داده که مرد بزرگی است.

 

* همان اول گفتم این لیگ خیلی مصدوم می‌دهد
داستان این پروتکل ها چیست؟ این چیزها هیچ جا صددرصد در ایران رعایت نمی‌شود؟ تا کی می‌توانیم کامل رعایت کنیم؟ ما تونل ضدعفونی و دستگاه استریلیزه داریم اما نمی‌توانیم با دستکش و ماسک تمرین کنیم، ما در حین تمرین فشار زیادی را متحمل می‌شویم و باید با دهان و بینی نفس بکشیم. همان اول ما گفتیم لیگ برگزار نشود چون می‌دانستیم چه خواهد شد، من در اولین مصاحبه ام گفتم که این لیگ خیلی مصدوم رباط صلیبی و همسترینگ خواهد داشت و حالا خودتان هم این را می‌بینید. خداکند دیگر کسی مصدوم نشود و این بچه ها هم زودتر بیایند و به تیمشان کمک کنند.

 

* برای همین چیزها می‌گفتیم لیگ لغو شود
الان لیگ برای چه برگزار می‌شود؟ اگر نمی‌شد چه اتفاق خاصی رخ می‌داد؟ الان استقلال 8 کرونایی دارد، فولاد 16 تا! چطور یک تیم می‌تواند 16 تا کرونایی داشته باشد؟ ما نمی‌گوییم ندارند اما وقتی آقای زنوزی می‌گفت لیگ برگزار نشود، دقیقا برای همین چیزها بود. او اگر می‌خواست پول ندهد که تا الان 70 درصد پرداخت کرده، اگر می‌خواست امکانات ندهد که بهترین را دارد، ما تیممان آماده بوده و اتفاقا دوست داشتیم لیگ برگزار شود اما به خاطر سلامتی اعتقاد داشتیم باید لغو شود. ما تنها تیمی هستیم که پرواز اختصاصی داریم.

 

* سهمیه و قهرمانی؟ بحث سلامتی است!
بحث قهرمانی و سهمیه نیست، بحث سلامتی است. تیم ما میمبلا کرونا گرفته، باید دوباره تست بدهیم ببینیم شرایط چطور است. فولاد می‌گوید 15-16 نفر کرونا دارند، این ها به خانواده و بقیه بازیکنان انتقال بدهند می‌دانید چه اتفاقی رخ می‌دهد؟ یا استقلالی ها که متاسفانه حتما خانواده شان هم گرفته‌اند. تیم های دیگر هم هنوز تست نداده اند و شاید حتی ما هم اگر تست بدهیم 15 نفر مثبت باشیم! ما به خاطر این موقع می‌گفتیم لیگ تعطیل شود. ما در ایران رعایت حرفه ای نداریم، در اروپا بهترین امکانات و کادر ریکاوری را داریم اما در ایران چند تیم می‌تواند داشته باشد؟

 

* بازی با استقلال لغو شود به ضرر ماست
فولادی که امکاناتش فوق العاده است و بهترین ها را دارد، این فاجعه برایش رقم خورده. الان آقای جواد نکونام بدون این بازیکنانش چطور بازی خواهد کرد؟ ما برای این می‌گفتیم لیگ باید تعطیل شود. تیم ما الان آماده است، بازی نساجی اولین بازی بود ولی الان کاملا آماده شده ایم. الان اگر بازی با استقلال لغو شود کاملا به ضرر ماست و نمی‌شود چنین تصمیمی گرفت.

 

* سیستم صوتی جای هوادار را نمی‌گیرد
ورزشگاه قشنگ بود اما زیبایی این را ندارد که هوادار در استادیوم باشد. سیستم صوتی نمی‌تواند جای هوادار را بگیرد. اینجا هواداران انقدر خونگرم و باتعصب هستند که آدم از حضور در کنارشان لذت می‌برد.

 

* دوست دارم با تراکتور قهرمان شوم
خداراشکر مردم اینجا به من لطف دارند و من هم از جان و دل برای تیمشان زحمت می‌کشم و به بازی در تراکتور افتخار می‌کنم. من قرارداد دارم و دوست دارم با تمام وجود کار کنم، من به مردم اینجا مدیون هستم و گزینه اول و آخرم تراکتور است اما باید بنشینیم و با مدیران باشگاه صحبت کنیم. ن دوست دارم در تراکتور بمانم و اینجا قهرمان شویم و به تیم ملی هم برسم.

 

دیدگاه‌ها