کد خبر : 1693940 | 15 تیر 1399 ساعت 15:56 | 3.1K بازدید | 0 دیدگاه

ترکیب احتمالی گل گهر برابر شهرخودرو

گل گهر امشب در حالی به مصاف شهرخودرو می رود که برخلاف بازی هفته گذشته اش در اصفهان برابر سپاهان، در این بازی خانگی به دنبال کسب سه امتیاز است.

ترکیب احتمالی گل گهر برابر شهرخودرو

به گزارش" ورزش سه" مجید جلالی سرمربی گل گهر امشب تیمش را برای کسب پیروزی به مصاف شهرخودرو یکی از تیم های بالانشین جدول می فرستد. جلالی امشب احتمالا نسبت به بازی قبل تیمش که در اصفهان برابر سپاهان برگزار شد تغییراتی را در ترکیب تیمش اعمال کند.


درون دروازه و بعد از دو نمایش خوب مهردادبشاگردی ، احتمال دارد که در این بازی هم درون دروازه گل گهر بایستد. البته که جلالی میلادفرهانی را هم دارد که یکی از دروازه بانان باتجربه لیگ است و بیشتر بازی های فصل را او درون دروازه تیمش ایستاده است.


در خط دفاعی ، دو مدافع وسط تیم به احتمال زیاد علی ابراهیمی و سیدعبدالله حسینی هستند. در دفاع کنار اگر رضا علیاری به دفاع چپ بازگردد آن وقت یا یوسف وکیا به سمت راست می رود و یا سیداحمدموسوی در این پست بازی می کند. البته سرمربی گل گهر در بازی با سپاهان دفاع راست تیمش را به مهران گلزاری سپرده بود تا بتواند مقابل وینگرهای سرعتی سپاهان مقاومت کند.


در خط میانی احمدزنده روح در پست هافبک دفاعی بازی می کند. اگر جلالی به دنبال اجرای 4-2-3-1 باشد آن وقت امین پورعلی هم کنار زنده روح در این پست بازی می کند.
در کناره ها و در بازی با سپاهان مهرداد بایرامی و سجاد عاشوری در گوش راست و چپ بازی کردند و مهرداد عبدی هافبک وسط بود.  


با این حال اما شاید جلالی برای بازی با شهرخودرو به سیستم بازی با دو مهاجم برگردد و آن وقت با حضور یونس شاکری در کنار گادوین منشا ، یک نفر از جمع بازیکنان خط میانی کم خواهد شد.


او برای چیدن ترکیبی تهاجی دست بازی دارد چرا که بازیکنانی مثل بهنام برزای ، میلاد کمندای و پیمان رنجبری را هم می تواند در ترکیب تیمش به بازی بفرستد.


ترکیب احتمالی گل گهر :


مهرداد بشاگردی
علی ابراهیمی
عبدالله حسینی
یوسف وکیا
رضا علیاری
احمدزنده روح
مهرداد عبدی
مهردادبایرامی
سجادعاشوری
گادوین منشا
یونس شاکری

 

دیدگاه‌ها