کد خبر : 1693947 | 15 تیر 1399 ساعت 17:19 | 27.2K بازدید | 0 دیدگاه

وسلی اسنایدر:

مورینیو به سیگار کشیدن ما و مشروب کار نداشت

ستاره هلندی سابق اینتر و رئال می گوید که برای ژوزه مورینیو مهم نبود بازیکنش بیرون زمین فوتبال چه تفریحاتی دارد.

مورینیو به سیگار کشیدن ما و مشروب کار نداشت

به گزارش "ورزش سه"، وسلی اسنایدر بعد از دو فصل بازی برای رئال و کسب یک عنوان قهرمانی لالیگا، سال 2009 به اینتر پیوست و نقش مهمی در سه گانه این تیم ایفا کرد. این بازیکن چندی بعد با هلند به مقام نایب قهرمانی جام جهانی هم رسید و آقای گل مسابقات هم شد، اما در ادامه دچار افت محسوسی شد و نتوانست روزهای درخشان گذشته را تکرار کند.

چندی پیش اسنایدر فاش کرد در دوران ورزشی اش بارها مشروبات الکلی مصرف می کرده و به اندازه مسی و رونالدو پرتلاش نبوده است. او اخیرا گفته بود که در رئال الکل بهترین دوست او بود و در اینتر زیر نظر ژوزه مورینیو نیز این داستان ادامه داشت.

 

 

1073349

 

 

اسنایدر به میرر گفت:« مورینیو به خوبی روش مدیریت بازیکنان را می دانست و به ما آزادی عملی فراتر از انتظارات را می داد. در عوض او انتظار حداکثر تعهد و تلاش در تمرینات و زمین بازی را داشت و می خواست بهترین تیم ممکن باشیم. در طول بازی انتظارات او از ما حداکثری بود ولی بیرون زمین به ما فضای کافی را می داد. مطمئنم که می دانست مشروب می خوریم و سیگار می کشیم ولی کاری به کار ما نداشت.»

 

 

1467035

 

 

اسنایدر در مورد تنش و درگیری بین مورینیو و ماریو بالوتلی گفت:« مورینیو دوست نداشت که او را ناامید کنیم. بالوتلی جوان بود و فکر می کرد همه چیز را می داند. ماریو در یک مقطع، مرتب نیمکت نشین می شد و یادم است یک شب به اتاقم آمد و در حضور دیگران گفت که قصد ترک اردو را دارد.

او می خواست اینگونه اعتراضش به کم بازی کردن را نشان بدهد. در نهایت او این کار را انجام داد اما در نهایت مجبور به عذرخواهی در حضور همه بازیکنان شد در غیر این صورت مورینیو به او اجازه تمرین نمی داد. سپس همه چیز به حالت عادی برگشت یا شاید ماریو اینطور فکر می کرد.

روز بازی فینال لیگ قهرمانان برابر بایرن، مورینیو از بالوتلی خواست گرم کند. او 45 دقیقه گرم کرد ولی در نهایت ماتراتری با 5 دقیقه گرم کردن به زمین رفت و ماریو نه. مورینیو قوانین خاص خودش را در مورد بازیکنان جنجالی داشت.»

 

دیدگاه‌ها