کد خبر : 1693948 | 15 تیر 1399 ساعت 17:00 | 9.3K بازدید | 0 دیدگاه

خودم مدال می سازم

کلوپ: همه بازیکنانم باید مدال قهرمانی بگیرند

یورگن کلوپ می گوید حتی اگر به خودش مدال نرسد دیگر بازیکنان باید مدال قهرمانی دریافت کنند.

کلوپ: همه بازیکنانم باید مدال قهرمانی بگیرند

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ به تمام بازیکنان لیورپول اطمینان داده مدال کسب خواهند کرد. لیورپولی‌ها پس از 3 دهه توانستند قهرمان لیگ برتر انگلیس شوند. به همین دلیل آن‌ها 40 مدال خواهند گرفت. طبق قانون، هر بازیکنی5 بازی یا بیشتر برای لیورپولی انجام دهد، شایسته کسب مدال است و مدال به او تعلق می‌گیرد.

 

 

1508238

 

 

در حال حاضر 21 بازیکن لیورپول قطعا مدال خواهند گرفت و بازیکنانی چون هاروی الیوت، نیکو ویلیامز و کورتیس جونز نیاز به 3 بازی بیشتر برای دریافت مدال دارند اما یورگن کلوپ اعلام کرده تمام کسانی که در این افتخار سهم داشته‌اند شایسته دریافت مدال هستند و همه آن‌ها مدال می‌گیرند حتی اگر شرایط به نحوی باشد که خود او از مدال گرفتن صرف نظر کند.

کلوپ به اسکای اسپرت گفت:«  اگر مردم نتوانند متوجه شوند که تمام افراد در کسب جام برای ما تلاش کردند، پس من نمی‌توانم با آن‌ها صادق باشم. حتی اگر یک بازیکن در هیچ دیداری هم برای ما بازی نکرده باشد، باید مدال بگیرد. اگر در لیست تیم حضور داشته باشید باید مدال بگیرید. اگر حتی دروازه‌بان دوم هم باشید باید مدال بگیرید چون بارها در طول سال در تمرینات حضور پیدا کرده‌اید و اگر تمرین نکرده‌ باشید، پس شانس قهرمانی را هم نداشته‌اید. تمام تیم مدال می‌گیرند. خودم برایشان مدال می‌سازم تا همه مدال داشته باشند حتی اگر به خودم مدال نرسد.»

 

 

1507073

 

 

رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا بعد از پایان رقابت‌های لیگ در اروپا از سر گرفته می شود و قرار است بازی‌ها به صورت متمرکز و تک حذفی برگزار شود.

یورگن کلوپ دو مدعی اصلی قهرمانی در این فصل  لیگ قهرمانان اروپا را معرفی کرد و گفت:« من فکر می کنم دو تیم بایرن مونیخ  و منچستر سیتی دو مدعی قهرمانی در لیگ قهرمانان هستند. فکر می کنم اگر این دو تیم به فینال لیگ قهرمانان اروپا برسند این یک بازی جالب خواهد بود. من نمی دانم که آیا چنین فینالی خواهد رسید یا خیر، شاید آنها زودتر از فینال دیدار کنند یا اتفاق دیگری رخ دهد.

 همه برای قهرمانی در چنین تورنمنتی به شانس نیاز دارند اما من همیشه گفتم که اگر می خواهید در لیگ قهرمانان اروپا پیروز شوید باید بهترین ترکیب را برای فینال مسابقات آماده کنید. من نمی گویم تیم های دیگر فرصتی ندارند اما این بایرن و سیتی هستند که تعداد بیشتری بازیکنان خوب دارند با این حال هیچ تیمی در جهان کامل نیست. منچسترسیتی بی نقص نیست، بایرن هم بی نقص نیست.»

 

منچستر سیتی در نخستین دیدار از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان رئال مادرید را با نتیجه (1-2) شکست داد، بازی برگشت هنوز انجام نشده است. بایرن نیز در بازی رفت چلسی را با 3 گل شکست داد. 

دیدگاه‌ها