کد خبر : 1693955 | 15 تیر 1399 ساعت 17:41 | 12.5K بازدید | 0 دیدگاه

بونوچی:

افتخار می کنم 400 بار برای یووه به میدان رفته ام

ستاره خط دفاعی یوونتوس برابر تورینو و در دربی دلاموله، چهارصدمین بازی خود با پیراهن این تیم را انجام داد.

افتخار می کنم 400 بار برای یووه به میدان رفته ام

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس شب گذشته تواتست دربی دلاموله را با برتری 4-1 پشت سر بگذارد و یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک تر شود. لئوناردو بونوچی هم چهارصدمین بازی خود با پیراهن یوونتوس را انجام داد.

 

 

1502668

 

 

بونوچی به خبرنگاران گفت:« برای من مایه افتخار است که می‌توانم در میان گروهی معدود از بازیکنان قرار بگیرم که 400 بازی برای یوونتوس انجام داده‌اند. این پاداش سال‌های تعهد و تلاش من است. من با یوونتوس به اهداف و رویاهایی که از کودکی داشتم، رسیدم. این بازی برای من بازی بسیار خاصی بود، چون چهارصدمین بازی‌ام برای یووه را انجام می دادم. البته الان زمان احساساتی شدن نیست و هدف ما ادامه دادن به پیروزی‌های‌مان و رسیدن به اسکودتوست.»

 

مدافع میانی یووه فاش ساخت پیش از آنکه همراه با هم‌تیمی‌هایش به مصاف تورینو بروند، پسر بزرگش لورنزو که طرفدار تورینوست، به او هشدار داده بود.

لورنزو بونوچی چند سال پیش با پوشیدن پیراهن تورینو در حال تماشای بازی پدرش در ورزشگاه آلیانتس آره‌نا جنجال‌ساز شد و ظاهراً او هنوز هم تنها عضو خانواده بونوچی است که از رقیب همشهری طرفداری می‌کند:« من چند دقیقه قبل از بازی با لورنزو تلفنی صحبت کردم. او همراه با مادرش به ساحل رفته و خوشحال هم بود. او گفت بعداً بازی‌ را تماشا می‌کند و به من هم توصیه کرد که پسر خوبی باشم؛ البته دقیقاً نمی‌دانم منظورش چه بود.»

دیدگاه‌ها