کد خبر : 1694048 | 15 تیر 1399 ساعت 23:24 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

گل گهر می توانست برنده بازی باشد

جلالی: باخت به شهرخودرو خیلی تلخ بود

شکست برابر شهرخودرو در شبی که گل گهر تمام تلاشش را برای کسب سه امتیاز کرد ، یک شب تلخ را برای این تیم ساخت.

 جلالی: باخت به شهرخودرو خیلی تلخ بود

به گزارش" ورزش سه" گل گهر بازی خوبی برابر شهرخودرو انجام داد اما در نهایت بازی را یک بر صفر به حریف بالای جدولی اش باخت. مجید جلالی سرمربی گل گهر در پایان بازی گفت:"بچه ها با تمام وجود بازی کردند و به هیچ وجه مستحق باخت نبودیم و شاید حقمان بود ببریم. بچه ها خوب بازی کردند اما فوتبال است و یک لحظه و یک غفلت می تواند سرنوشت را معلوم کند. "


او افزود:"بازی خیلی مهمی پیش رو داریم باید تمام تمرکزمان را برای آن بازی بگذاریم. یک چنین بازی که منجر به باخت می شود نباید تمرکز و اتحاد ما را به هم بزند. ما باید همدل و متحد باشیم نگاهمان به آینده باشد تا از بازی های آینده امتیازات بهتری جمع کنیم."


سرمربی گل گهر با اشاره به شکست برابر شهرخودرو گفت:"بازی تلخی بود، بعضی وقت ها آدم نمی تواند نتیجه را هضم کند و بازی امروز چنین شرایطی داشت."


او در پاسخ به این سوال که چرا تیمش بعد از تعویض ها گل دریافت کرد گفت:"اتفاقات وقتی ما تعویض ها را کردیم به بازی مسلط شدیم. موقعیت رضا محمودآبادی اگر با بغل پا می زد گل می شد. ساختار گلی که خوردیم ربطی به تعویض نداشت از دفاع یک توپ بلند آمد و روی غافلگیری گل خوردیم. از بچه ها هیچ گله ای ندارم آن ها حس خوبی بربازی داشتند. همیشه اینجوری نمی شود و انشالله بازی های آینده جبران خواهیم کرد."


او درباره داوری بازی هم گفت:" باید فیلم ها را نگاه کنیم ، از آن جایی که ما بودیم شاید موقعیت گل شهرخودرو می توانست  آفساید باشد اما باید این تصویر را از زاویه درست ببینم. روی هم رفته داوری بد نبود و از داوری گلایه ای نداریم."


مجیدجلالی در بخش دیگری از صحبت هایش درباره سه بازی حساس هفته های آینده تیمش گفت:"اصل بازی ما با پیکان است. آن بازی فینال ما است. اصلی ترین بازی های ما دو سه بازی آینده است و ما باید از این بازی ها امتیازات خوبی کسب کنیم. باخت امروز خیلی تلخ بود نباید بگذاریم این تلخی روحیه ما را پایین بیاورد. بچه های ما خوب بازی کردند. امروز هم در رختکن گفتم ما باید تیم را سرپا نگه داریم تا به امید خدا به هدفمان برسید. به لطف خدا به هدفمان خواهیم رسید."

دیدگاه‌ها