کد خبر : 1694049 | 15 تیر 1399 ساعت 23:25 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

می‌دانستیم وضعیت اینطور می‌شود؛

سرآسیایی: فوتبال ایران آشفته بازار شده!

سرآسیایی می‌گوید که تیم مجید جلالی عملکرد خوبی داشت و فوتبال درخشانی را ارائه کرد.

به گزارش ورزش سه، مجتبی سرآسیایی سرمربی شهرخودرو در نشست خبری پس از بازی درخصوص این مسابقه گفت: با تیم متحول شده‌ای روبرو بودیم، فوتبال زیبایی بود و به آقای جلالی و همه بچه های گل گهر تبریک میگویم و این که بچه های ما هم زحمت کشیدند و فوتبال خوبی بازی کردند و شرایط فوتبال طوری بود که سه امتیاز برای ما شد. اما واقعا حریف فوتبال قابل توجهی بازی کرد.

 

1508944

 

سرمربی شهرخودرو همچنین با اشاره به وضعیت کرونایی تیم های فوتبال اظهار داشت: از روز اول هم مالک باشگاه هم ما در رابطه با بازی ها گفتیم که مدیریت این شرایط سخت است. واقعا در فضایی قدم میگذاشتیم که انتهایش نامعلوم بود و می‌دانستیم نمی‌شود اتفاقات را کنترل کرد و هرچقدر هم پروتکل ها شدید باشد، رعایت تمام مسائل بهداشتی امکان پذیر نباشد اما تا این حد هم قابل پیش بینی نبود. الان آشفته بازاری شده که کار سازمان لیگ و فدراسیون هم سخت است اما سلامتی تمام عوامل برگزاری مسابقات و خانواده هایشان بسیار مهم است. کشور ما شرایطش در حال خطرناک شدنش است و قطعا به فوتبال هم تشریف پیدا خواهد کرد.

 

وی در پایان گفت: صحبت خاصی ندارم اما آرزو میکنم تیم اقامجید با این شرایط و پتانسیل شرایط بهتری از نظر نتیجه گیری باشد و در لیگ برتر ماندگار شود.

دیدگاه‌ها