کد خبر : 1694058 | 15 تیر 1399 ساعت 23:39 | 8.1K بازدید | 0 دیدگاه

شهر خودرو با سرآسیایی به سوی آسیا

مشهدی‌ها دومین پیروزی متوالی خود در ایام شروع دوباره لیگ بعد از تعطیلات را امشب در گرمای سیرجان به دست آوردند.

شهر خودرو با سرآسیایی به سوی آسیا

به گزارش "ورزش سه" پس از آن‌که ذوب آهن در مشهد نتوانست مقابل درخشش شاگردان سرآسیایی امتیازی را به دست آورد و سه امتیازی بازی به شهر خودرویی‎ها رسید، امشب نوبت به آن رسید تا مشهدی‌ها برای استخراج سه امتیاز از مستطیل سبز، راهی سیرجان شوند؛ دیدار با تیم آقامعلم آن‌هم در گرمای طاقت فرسای سیرجان. ابتکار مشهدی‌ها سفر زودهنگام به سیرجان بود و آن‌ها یک روز زودتر با پرواز اختصاصی راهی سیرجان شدند تا بیشتر بدن‌شان سازگاری پیدا کند.

 

امشب اما عنابی‌پوشان فاصله چندانی تا از دست دادن امتیاز نداشتند اما روح الله سیف الهی مهره تعویضی سرآسیایی، گل برتری تیمش را روی یک استارت انفجاری به ثمر رساند تا کسب دوباره سهمیه آسیایی در فاصله‌ای نزدیک برای مشهدی‌ها قرار گیرد؛ البته آنها هنوز 7 فینال حساس دیگر را هم پیش‌روی دارند که شاید مهم‌ترین آن دیدار برابر استقلال است و ترافیک مدعیان آنقدر بالاست که از دست دادن امتیاز می‌تواند چند پله‌ای آنها را از منطقه سبز سهمیه دور کند.

 

 

1508966

 

 

ستاره درخشان شهر خودرو به جز سیف اللهی، مهدی رحمتی بود که فوق العاده بازهم مانند بازی با ذوب آهن در میدان حاضر شد و نمایش درخشانی داشت و یازدهمین کلین شیت فصلش را به ثبت رساند.

دیدگاه‌ها