کد خبر : 1694064 | 15 تیر 1399 ساعت 23:59 | 21.7K بازدید | 0 دیدگاه

مارکوس راشفورد و توصیه مهم به پدیده جوان یونایتد

مارکوس راشفورد ستاره انگلیسی منچستریونایتد می‌گوید که میسون گرینوود باید به همین شکل کار خود را ادامه دهد.

مارکوس راشفورد و توصیه مهم به پدیده جوان یونایتد

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته منچستر یونایتد موفق شد با نتیجه 5-2 بورنموث را شکست دهد تا همچنان شانس خود را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا حفظ کند. در مسابقه دیروز اما میسون گرین وود، در ادامه روند فوق العاده خود موفق شد دو گل از پنج گل شیاطین سرخ را وارد دروازه حریف کند تا هواداران یونایتد را به ظهور یک فوق ستاره در تیم شان امیدوار کرده باشد.

 

دیگر ستاره خط حمله منچستریونایتد یعنی مارکوس راشفورد درباره گرین وود می گوید:" او بازیکن فوق العاده ای است. عملکردش را پیش از آمدن به تیم اول دنبال کرده بودم. هرگز این مسئله که چه زمانی قرار است به تیم ما ملحق شود مشخص نبود. چه موقع می توانیم با او تمرین کنیم. اوله کار فوق‌العاده ای با گرین وود انجام داده است. اول از همه به گام ابتدایی او را مقابل پاری‌سن‌ژرمن به کار گرفت که برای بازیکن جوان و تازه‌کار سطح بسیار بالایی است. این نشان می‌دهد که سرمربی به او اعتماد داشته است."

 

 

1477042

 

 

راشفورد در ادامه گفت: " من فقط به او می‌گویم که همین روند خود را ادامه دهد زیرا کاری که انجام می دهد هدف بزرگی است بنابراین نیازی به تغییر آن وجود ندارد. شما باید هر چیزی را که مردم از بیرون می‌گویند را به فراموشی بسپارید؛ چه تعاریف و چه انتقادات."

دیدگاه‌ها