کد خبر : 1694071 | 16 تیر 1399 ساعت 00:25 | 20.6K بازدید | 0 دیدگاه

ساوتهمپتون 1-0 سیتی: هنرنمایی مشترک زینچنکو و ادرسون!

منچسترسیتی در دیداری خارج از خانه مقابل ساوتهمپتون با نتیجه 1-0 شکست خوردند.

ساوتهمپتون 1-0 سیتی: هنرنمایی مشترک زینچنکو و ادرسون!

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان پپ گواردیولا در این دیدار نتوانستند از موقعیت های شان استفاده کنند و این تیم میزبان بود که به لطف گل آدامز، به سه امتیاز این دیدار رسید. 

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و در دقیقه 7 بود که ساوتهمپتون صاحب یک موقعیت خوب شد اما ضربه ناتان ردموند، نتوانست قفل دروازه منچسترسیتی را باز کند. حملات دو تیم ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 16، ساوتهمپتون روی یک غافلگیری به گل رسید.

 

1508993

 

1508992

 

روی اشتباه زینچنکو و هوشیاری آرمسترانگ در میانه زمین بود که آدامز صاحب توپ شد و با یک ضربه دقیق و تماشایی، ادرسون را که کمی از خط دروازه فاصله گرفته بود، مغلوب کرد.

بعد از این گل، سیتی ابتکار عمل را در دست گرفتند و چیزی نمانده بود که این تیم در دقیقه 29 به گل تساوی برسد.

روی حرکت خوب کانسلو و پاس او بود که استرلینگ صاحب موقعیت شد اما ضربه او را دنی اینگس از روی خط دروازه ساوتهمپتون برگشت داد. یک دقیقه بعد، بار دیگر کانسلو، استرلینگ را در موقعیت گلزنی قرار داد اما ضربه والی او را مک کارتی دفع کرد.

فشار حملات سیتی ادامه داشت و در دقیقه 31، روی ارسال زینچنکو، محرز می توانست کار را تمام کند اما ضربه سر او به تیر دروازه ساوتهمپتون برخورد کرد. در دقایق پایانی نیمه اول بازی متعادل دنبال شد و در نهایت این نیمه با همان یک گل به سود میزبان به پایان رسید.

نیمه دوم را هم سیتی بهتر آغاز کرد و در دقیقه 51، چیزی نمانده بود که گابریل ژسوس با یک ضربه سر، کار را به تساوی بکشد اما باز هم مک کارتی با واکنشی دیدنی، دروازه تیمش را نجات داد.

 

1508991

 

سه دقیقه بعد نوبت داوید سیلوا بود که روی پاس زینچنکو، با یک ضربه محکم، دروازه ساوتهمپتون را به خطر بیندازد اما این بار مک کارتی با پا توپ را دفع کرد. فشار حملات سیتی ادامه داشت اما دفاع فشرده تیم میزبان مانع از ایجاد موقعیت روی دروازه این تیم می شد.

در دقایق بازی از ریتم خارج شد و بازیکنان سیتی حتی در مالکیت توپ هم مشکل داشتند اما در دقایق پایانی باز هم ابتکار عمل را در دست گرفتند ولی در نهایت نتوانستند قفل دروازه حریف را باز کنند و بازی با برتری 1-0 ساوتهمپتون به پایان رسید.

دیدگاه‌ها