کد خبر : 1694225 | 16 تیر 1399 ساعت 18:57 | 18.1K بازدید | 2 دیدگاه

فخرالدینی: کسب قهرمانی سخت اما ممکن است!

دفاع راست تراکتور تبریز مدعی است که احتمال قهرمانی دیگر تیم‌ها غیر ممکن نبوده اما سخت است.

فخرالدینی: کسب قهرمانی سخت اما ممکن است!

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از "ایرنا" میلاد فخرالدینی درباره پیروزی شب گذشته تیم فوتبال تراکتور مقابل صنعت نفت گفت: ما خوب بودیم و به حق‌مان هم رسیدیم. هفته قبل که به نساجی باختیم شرایط متفاوت بود. آنها ۱۱ نفره دفاع می‌کردند و روی یک موقعیت گل زدند اما صنعت نفت فوتبال بازی کرد و این کار ما را راحت‌تر کرد.

 

وی ادامه داد: تمام تلاش‌مان را در بقیه بازی‌ها انجام می‌دهیم تا بتوانیم در یکی از رده‌های دوم تا چهارم قرار بگیریم. ما زحمت کشیدیم و حق‌مان است که سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را بگیریم.

بازیکن تیم فوتبال تراکتور در پاسخ به این سوال که این تیم می‌تواند به پرسپولیس صدرنشین برسد، عنوان کرد: رسیدن به پرسپولیس سخت است ولی هیچ چیزی غیر ممکن نیست. شما اگر تلاش کنید می‌توانید به همه چیز برسید.

فخرالدینی در مورد عدم حضور هواداران در ورزشگاه‌ها تاکید کرد: این مساله روی تیم ما که در بازی‌های خانگی همیشه حمایت هواداران را دارد خیلی اثر می‌گذارد. متاسفانه از این امتیاز محروم هستیم در حالی که اگر هواداران باشند خیلی راحت‌تر می‌توانیم بازی کنیم.

 

او در پاسخ به این سوال که آیا مشکل مالی در  تیم تراکتور وجود دارد یا خیر؟ گفت: خدا را شکر مشکل مالی نیست و مساله‌ای نداریم.

بازیکن تیم فوتبال تراکتور با اشاره به سه بازی حساس آینده این تیم با استقلال سپاهان و شهرخودرو عنوان کرد: فکر می‌کنم اگر بازی ما با استقلال برگزار شود برنده این دیدار به طور حتم سهمیه آسیا را می‌گیرد. البته با توجه به شرایط موجود فکر می‌کنم بازی ما عقب بیفتد.

 

فخرالدینی ادامه داد: ما باید با استقلال و شهرخودرو خارج از خانه و با سپاهان در خانه بازی کنیم. البته معتقدم تیم ما در بازی‌های این چنینی راحت‌تر است. چون این تیم ها فوتبال بازی می‌کنند و ما مقابل تیم‌هایی که فوتبال بازی می‌کنند راحت‌تر نتیجه می‌گیریم.

دیدگاه‌ها