کد خبر : 1694255 | 16 تیر 1399 ساعت 21:45 | 19.5K بازدید | 0 دیدگاه

امیدواری اینتر به تمدید قرارداد با هدف بارسلونا

توتو اسپورت مدعی شد که باشگاه اینتر امیدوار است قرارداد لائوتارو مارتینز را تمدید کند.

امیدواری اینتر به تمدید قرارداد با هدف بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، مدت‌هاست که بحث حضور ستاره آرژانتینی اینتر یعنی لائوتارو مارتینز در بارسلونا بسیار داغ دنبال می‌شود. روزانه اخبار زیادی درباره قطعی یا منتفی شدن این انتقال به گوش می رسد با این حال اما به نظر می رسد که نراتزوری تنها با دریافت 111 میلیون یورو راضی به فروش مهاجم خود خواهد شد.

 

 

1498931

 

 

با این حال به نظر می رسد دوباره یک ناکامی دیگر برای بارسلونا در بازار نقل و انتقالات تابستانی در راه باشد. زمان فعال سازی بند آزادسازی لائوتارو مارتینز در روز سه شنبه همین هفته به پایان می رسد و مدیران اینتر امیدوار هستند که این محرک مناسبی برای جلوگیری از انتقال ستاره 22 ساله بارسلونا شده و باعث تمدید قرارداد لائوتارو با اینتر گردد.

 

حالا و در همین رابطه منبع تورینی توتو اسپورت مدعی شده که سران باشگاه نراتزوری حالا بیش از هر زمان دیگری به تمدید قرارداد با مهاجم آرژانتینی خود امیدوار هستند. بر این اساس باشگاه اینتر قصد دارد با پیشنهاد دستمزد سالیانه 5 میلیون پوند به لائوتارو مارتینز، این بازیکن را برای ماندن در تیم شان و تمدید قرارداد راضی کند؛ اتفاقی در صورت رخ دادن می‌تواند یک ناکامی نقل و انتقالاتی بزرگ برای بلوگرانا محسوب شود.

 

دیدگاه‌ها