کد خبر : 1694266 | 16 تیر 1399 ساعت 22:46 | 13.7K بازدید | 1 دیدگاه

سقوط تیم تبریزی به لیگ 2

لیگ یک؛ مس کرمان برنده بازی 6 امتیازی

8 دیدار از مجموع 9 دیدار هفته بیست و هشتم لیگ یک امشب برگزار شد.

لیگ یک؛ مس کرمان برنده بازی 6 امتیازی

 

به گزارش "ورزش سه"، در رفسنجان پیروزی مس در برابر رایکا محتمل بود اما برتری 3 گله در این بازی نشان می دهد شاگردان محمد ربیعی با انگیزه و رو به جلو فوتبال کردند. مس با این پیروزی 57 امتیازی شد و با 6 امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم یعنی آلومینیوم اراک بیشترین شانس قهرمانی در این فصل از بازی را دارد. رایکا اما 27 امتیازی باقی ماند و هم اکنون با حضور در رتبه شانزدهم جدول سومین نامزد سقوط به دسته دوم بشمار می رود.

 

در استادیوم پارس شیراز مصاف فجر سپاسی – خوشه طلایی با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت. فجر که نه خطر سقوط به دسته پایین تر را حس می کند و نه داعیه صعود دارد با نتیجه ای که در این بازی گرفت سلامت در فوتبال را معنی کرد. خوشه طلایی که بعد از حضور دوباره محسن عاشوری داماش را در رشت شکست داده بود برای دومین هفته متوالی بود که در خارج از خانه به میدان می رفت. خوشه طلایی با یک امتیازی که از این بازی گرفت اگر چه با 49 امتیاز به رده چهارم جدول رفت اما یکی از مدعیان اصلی صعود به حساب می آید. فجر هم با 11 امتیاز کمتر در رده نهم جدول جا خوش کرد.

 

بادران در تهران و در یک بازی حساس در برابر مس کرمان دو بر یک شکست خورد. این پیروزی برای شاگردان مجتبی حسینی 6 امتیازی بود. آنها 50 امتیازی شدند و با یک امتیاز اختلاف نسبت به تیم آلومینیوم اراک در رده سوم جدول جا رفتند. ضمن اینکه بادران با قبول این شکست کارش برای صعود به عنوان تیم دوم جدول هم سخت شد. مثلث آلومینیوم اراک – مس کرمان و خوشه طلایی در هفته های پایانی برای کسب عنوان دومی تلاش خواهند کرد.

در اراک آلومینیوم بعد از 7 گلی که به تیم علم و ادب تبریز زد این بار در خانه قشقایی شیراز را با دو گل شکست داد. این نتیجه موجب شد تا آلومینیوم اراک 51 امتیازی شود و در رده دوم جدول باقی بماند. رسول خطیبی مربی تیم آلومینیوم اراک پیش تر دو تیم تبریزی را لیگ برتری کرده بود و اگر آلومینیوم را هم لیگ برتری کند در صعود به لیگ برتر هت تریک می کند.

دربی حساس گیلان با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت. سپیدورد هم اکنون یکی از سه نامزد سقوط به حساب می آید و ملوان هم نزدیک ترین تیم به منطقه خطر است. این نشان می دهد دو تیم در هفته های آتی برای ماندن باز هم باید امتیاز بگیرند. هدایت سپیدرود در این بازی بر عهده نظر محمدی بود و ملوان هم دومین بازی با هدایت اکبر میثاقیان را تجربه می کرد.

 

در یک دو ئل تماشایی نود ارومیه 3-2 گل ریحان را را شکست داد. این نتیجه باعث صعود تیم نود ارومیه به رده پنجم جدول شد. هر چند کار این تیم و هم چنین گل ریحان برای کنار زدن سه تیم آلومینیوم اراک – مس کرمان و آلومینیوم اراک برای تصاحب جایگاه دومی سخت است. اما هم نود و هم گل ریحان حق دارند بازی های باقی مانده را با امید دنبال کنند ودست کم به دنبال تصاحب سکوی دومی باشند.

 

شهرداری تبریز با سقوط به لیگ 2 کنار آمده و اینبار در خانه با سه گل در برابر آرمان گهر شکست خورد! شهرداری تبریز تیم انتهای جدول است و از 28 بازی تنها 10 امتیاز کسب کرده است و می شود گفت دیگر شانسی برای ادامه حضور در جمع تیم های دسته اولی ندارد.

 

و در نهایت اینکه استقلال خوزستان در خانه از سد داماش گذشت؛ با یک گل. استقلال خوزستان با این نتیجه جایگاه خود را در نیمه بالای جدول تثبت کرد و دیگر تیم نیمه پایین جدول بحساب نمی آید اما داماش باید مراقب باشد در فصلی که با خرید امتیاز به لیگ یک آمده به لیگ 2 سقوط نکند!

دیدگاه‌ها