کد خبر : 1694270 | 16 تیر 1399 ساعت 23:20 | 11.2K بازدید | 0 دیدگاه

جوزپ ماروتا:

کونته هنوز هم از شکست مقابل بولونیا عصبانی است

جوزپ ماروتا، مدیر ورزشی باشگاه اینتر می گوید که آنتونیو کونته هنوز هم خاطره شکست دیشب این تیم مقابل بولونیا ناامید و عصبانی است.

کونته هنوز هم از شکست مقابل بولونیا عصبانی است

به گزارش "ورزش سه"، اینتر شب گذشته با یک شکست بسیار ناامید کننده در ورزشگاه جوزپه مه آتزا روبه‌رو شد و با نتیجه 2-1 از بولونیا شکست خورد؛ موضوعی که باعث شد آنتونیو کونته به شدت از عملکرد خود و تیمش انتقاد کند و از این شکست تلخ بسیار ناامید به نظر برسد. از طرفی نراتزوری با این باخت شانس نزدیک شدن به تیم دوم جدول یعنی لاتزیو را از دست داد.

 

بعد از شکست دیشب اینتر مقابل بولونیا گفته شد که کونته و مدیر ورزشی این باشگاه یعنی جوزپ ماروتا جلسه ای را در رختکن بازیکنان تشکیل داده‌اند. حالا اما جوزپ ماروتا می‌گوید که کونته هنوز هم از این شکست بسیار عصبانی است.

 

 

1504809

 

 

مدیر ورزشی باشگاه اینتر در این باره گفت: " تلخی و ناامیدی بزرگ خاطر از دست دادن سه امتیاز بسیار مهم هنوز هم برای ما باقی مانده است. پنالتی از دست رفته که می توانست ما را با دو گل پیش بیندازد نیز یکی دیگر از حسرت هایمان محسوب می‌شود. ما نمی‌توانیم اتفاقی که افتاده را تغییر دهیم اما آنتونیو کونته هنوز از شکست دیشب بسیار عصبانی است. او با انتقاد از خودش به ما نشان داد که چه شخصیتی دارد. وی این موضوع را نشان داد که می‌خواهد به موفقیت‌های بیشتر برسد."

دیدگاه‌ها