کد خبر : 1694306 | 17 تیر 1399 ساعت 10:26 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

با انتخاب صدیقی مسیر 13 ساله فدراسیون طی خواهد شد

سیفی: انگیزه‌ام کسب چهارمین طلای بازی‌های آسیایی است

قهرمان ووشو جهان گفت: فکر نمی‌کنم با حضور صدیقی تغییر و تحول خاصی در فدراسیون اتفاق بیفتد و همان مسیر 13 سال گذشته طی خواهد شد.

سیفی: انگیزه‌ام کسب چهارمین طلای بازی‌های آسیایی است
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، محسن محمدسیفی در خصوص انتخاب امیر صدیقی به عنوان رئیس جدید فدراسیون ووشو اظهار داشت: حضور صدیقی در رأس فدراسیون می‌تواند ادامه دهنده روند مسیر فدراسیون در سال‌های گذشته باشد. صدیقی سالیان سال به عنوان روابط بین‌الملل سابقه همکاری با علی‌نژاد را داشت و از نزدیک در جریان فرآیند اداره فدراسیون، امور بین‌الملل و اردوهای تیم ملی بود. فکر نمی‌کنم با این تغییر و تحول در فدراسیون اتفاق خاصی بیفتد و همان مسیر 13 سال گذشته طی خواهد شد.
 

وی در خصوص اینکه توقعات از صدیقی برای تداوم روند موفقیت‌های فدراسیون ووشو در زمان علی‌نژاد گفت: طبیعتا کار صدیقی با توجه به تجربه کمتر و ارتباطات ضعیف‌تر نسب به علی‌نژاد سخت‌تر است اما مسیر هموار 13 سال گذشته به او کمک خواهد کرد. مسیرها در حال حاضر مشخص است و اگر در آن مسیرها دوباره حرکت کنیم موفقیت‌های 13 ساله تکرار خواهد شد.

 

قهرمان ووشو جهان در خصوص اینکه حمایت قهرمانان ووشو از دو کاندیدای متفاوت در انتخابات، در آینده فدراسیون را دچار چالش نخواهد کرد، گفت: در هر خانواده‌ای نظرات مختلفی وجود دارد و این موضوع در ووشو نیز طبیعی است. 4 دوره علی‌نژاد با رای مطلق به عنوان رئیس فدراسیون ووشو انتخاب شد و رقیبی نداشت اما بعد از او دوستان تلاش کردند برای ریاست فدراسیون خودی نشان بدهند و رئیس شوند. فکر نمی‌کنم حمایت قهرمانان از کاندیداهای متفاوت منجر به اتفاق خاصی بشود و اگر روند  همان روند گذشته باشد دوباره حاشیه‌ای در اردوی ووشو شاهد نخواهیم بود و موفقیت‌های گذشته را تکرار می‌کنیم.

 

سیفی در خصوص روند تمرینات خود گفت: روزانه دو نوبت تمرینات خود را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌دهم. در این مدت در سالن تمرین نکردم و روزانه حدود 10 تا 15 کیلومتر در کوه دویدم و کارهای تخصصی را نیز در فضای باز انجام دادم. قرار بود شهریور یا مهر ماه در مسابقات جام‌جهانی در استرالیا حضور داشته باشیم که به دلیل بیماری کرونا این مسابقات به تعویق افتاد.

 

وی در خصوص اینکه پیشنهادی برای حضور در چین و مسابقات حرفه‌ای ندارد، گفت: پیشنهاد وجود دارد و باشگاهی که در آنجا تمرین می‌کردم خیلی پیگیر است مجددا به این کشور بازگردم. در این باشگاه مسابقاتی از MMA، کیک بوکس و ساندا حرفه‌ای برگزار می‌شد و با پیشنهاد مربی در هر مسابقه‌ای که صلاح می‌دانستم شرکت می‌کردم. در حال حاضر نیز این پیشنهاد وجود دارد، اما شرایط چین  خاص است و من نیز به خاطر فرزندم استرس دارم. اگر شرایط در آینده بهتر و آرام شود، حتما به چین خواهم رفت، چرا که احتمالا تا پایان سال 2020 مسابقه‌ رسمی نخواهیم داشت.



دارنده سه مدال طلای بازی‌های آسیایی در خصوص اهداف آینده خود گفت: قطعا به دنبال چهارمین مدال طلای بازی‌های آسیایی هستم و همین که هنوز در ووشو حضور دارم به خاطر انگیزه کسب چهارمین مدال طلای بازی‌های آسیایی است و امیدوارم به این مدال نیز دست پیدا کنم.

دیدگاه‌ها