کد خبر : 1694320 | 17 تیر 1399 ساعت 11:18 | 22.5K بازدید | 6 دیدگاه

استقلال - تراکتور؛ امروز لغو می‌شود؟

باتوجه به این که نتایج تست استقلالی ها امروز مشخص خواهد داشت، احتمال دارد پس از آن دیدار مقابل تراکتور برای آبی پوشان لغو شود.

استقلال - تراکتور؛ امروز لغو می‌شود؟

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که قرار بود استقلال سومین بازی خود بعد از کرونا را در شهرستان جم و مقابل پارس جنوبی پشت سر بگذارد اما آبی ها ترجیح دادند که به خاطر تعداد بالای موارد کرونایی خود راهی جنوب نشوند و بازی هم به انجام نرسد. شب گذشته نیز در فوتبال برتر موضوع تعداد کرونایی های استقلال مورد بحث قرار گرفت و سهیل مهدی در حضور سرپرست استقلال گفت که فهرست این تیم 38 نفر را در خود دارد که اگر 25% آن ها مبتلا به کووید19 باشند، بازی این تیم به زمان دیگری محول خواهد شد. این در حالی است که البته استقلال ادعا می‌کند با جدایی دو بازیکن خارجی اش، فهرست 36 نفره دارد و با 9 کرونایی فعلی، باید بازی هایش لغو شوند.

 

به هر حال امروز قرار است که نتایج نهایی تست آبی پوشان مشخص شوند و بر این اساس اگر 25 درصد اعضای این تیم مبتلا به این ویروس باشند، علاوه بر تعویق بازی با پارس جنوبی، مسابقه با تراکتور هم در تاریخ دیگری برگزار خواهد شد و مهم ترین بازی این هفته به انجام نخواهد رسید. البته تراکتور باتوجه به پیروزی مقابل صنعت نفت و آمادگی حضور در میادین، مخالف لغو این بازی است.

در نهایت باید منتظر ماند و دید سازمان لیگ چه زمانی نتیجه تست تیم استقلال را مشخص می‌‌کند و آیا بازی شاگردان مجیدی و الهامی برگزار خواهد شد یا نه.

دیدگاه‌ها