کد خبر : 1694335 | 17 تیر 1399 ساعت 12:09 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

ملاقات وِیژه در کمپ تیم های ملی (عکس)

ساکت الهامی سرمربی تراکتور با حضور در کمپ تیم های ملی با اسکوچیچ دیدار کرد.

به گزارش "ورزش سه"، ساکت بعد از برد در برابر صنعت نفت شرایط روحی و روانی بهتری پیدا کرده است. او پیش از این بازی به دلیل شکست در برابر تیم های پارس جنوبی و نساجی تحت فشار بود اما با حمایت باشگاه تراکتور بار دیگر به روزهای خوب خود برگشت و با شکست صنعت نفت دوباره این شانس را پیدا کرد که برای نایب قهرمانی دراین فصل از بازی ها و کسب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا بجنگند. 

 

ساکت بعد از بازی با صنعت نفت با توجه به فرصتی که پیدا کرد به تهران آمد و با حضور در کمپ تیم های ملی با اسکوچیچ دیدار کرد. بدون شک الهامی در این دیدار شرایط ملی پوشان تیمش را برای سرمربی تیم ملی تشریح کرد. و اینکه چه بازیکنانی از تیم او در این برهه از زمان می توانند به تیم ملی کمک کنند. اسکوچیچ پیش از دوران کرونایی با حضور در تمرین چند تیم لیگ برتری از نزدیک با مربیان دیدار کرد ودر هفته های اخیر چند بازی لیگ برتر را هم از نزدیک دید. ساکت که خوب می دانست امکان سفر اسکوچیچ به تبریز در دوران کرونایی وجود ندارد ترجیح داد خودش با حضور در کمپ تیم های ملی به اسکوچیچ دیدار کند. 

 

این دیدارها به طور حتم موجب تبادل افکار بین مربیان تیم های باشگاهی و سرمربی تیم ملی می شود و اینکه هر دو طرف از این دیدارها سود می برند. تراکتور باید برای بازی با استقلال آماده شود. هر چند آبی ها به خاطر اینکه چند بازیکن کرونایی دارند خواهان تعویق این دیدار هستند. مثل بازی با پارس جنوبی.

 

1509307

دیدگاه‌ها