کد خبر : 1694347 | 17 تیر 1399 ساعت 13:02 | 11K بازدید | 0 دیدگاه

چرا بارسلونا هنوز به جذب لائوتارو امیدوار است؟

با توجه به پیشنهاد حقوق 12 میلیون یورویی در سال، بارسلونا هنوز هم به جذب لائوتارو مارتینز از اینتر در تابستان امیدوار است.

چرا بارسلونا هنوز به جذب لائوتارو امیدوار است؟

به گزارش "ورزش سه"، امروز بند آزادسازی قرارداد لائوتارو مارتینز، ستاره آرژانتینی اینتر به اتمام می رسد و دیگر بارسلونا حتی با پرداخت 111 میلیون ورو نیز نمی تواند به طور قطع به خرید این بازیکن امیدوار باشد. بدین ترتیب تنها راه خرید لائوتارو مذاکره با مدیران اینتر و جلب توافق آنها خواهد بود که به نظر می رسد مسیر آسانی نیست.

 

1504823

 

اما نشریه گاتزتا دلااسپورت امروز مدعی شد بارسلونا هنوز از خرید لائوتارو مارتینز ناامید نشده است. اینتر قفصد دارد پیشنهدی جدید مبنی بر تمدید یک ساله قرارداد و افزایش حقوق تا 2.5 میلیون یورو به علاوه پاداش به این بازیکن بدهد، اما بارسا رقم به مراتب بالاتری را برای لائوتارو مارتینز در نظر گرفته است.

 

پیشنهاد بارسلونا رقمی در حدود 12 میلیون یورو در سال است و به همین دلیل آنها معتقدند ممکن است در پایان فصل سری آ اینتر حاضر به مذاکره با بارسا برای فروش لائوتارو مارتینز باشد. اگرچه مهاجم 22 ساله نراتزوری هنوز رسما درخواستی برای جدایی از این تیم نداده، اما وسوسه بازی کردن کنار لیونل مسی و همچنین دریافت حقوقی در حدود پنج برابر از بارسا، مدیران باشگاه اسپانیایی را امیدوار به خرید لائوتارو مارتینز در اواخر فصل تابستان کرده است. گفتنی است لائوتارو در هفته های اخیر در ترکیب اینتر دچار افت محسوسی شده و در امر گلزنی ناکام مانده است.

دیدگاه‌ها