کد خبر : 1694349 | 17 تیر 1399 ساعت 13:05 | 12.8K بازدید | 0 دیدگاه

پیکان گادوین را به لیگ برتر برمی گرداند؟

منشا چگونه خوشبختی را از گل گهر گرفت

گادوین منشا در شروع مجدد رقابت های لیگ برتر نتوانسته در خط حمله گل گهر برای تیمش گلزنی کند و این می تواند یکی از دلایل دو شکست پیاپی این تیم باشد.

منشا چگونه خوشبختی را از گل گهر گرفت

به گزارش" ورزش سه" گادوین منشا در بازگشت به فوتبال ایران ، عملکرد خوبی داشت به طوری که از زمان حضور او و 5 بازیکن دیگر گل گهر جان گرفته و نتایج خوبی گرفت. با این وجود بعد از شروع مجدد مسابقات لیگ برتر ، منشا نتوانسته نمایش خوبی که پیش از تعطیلات داشت را تکرار کند.


البته این مهاجم نیجریه ای که در بازگشت به ایران ، تمرینات اختصاصی را در دوران قرنطینه با خود مجیدجلالی انجام می داد در بازی تدارکاتی تیمش برابر پرسپولیس دچار آسیب دیدگی شد و حدود یک هفته نتوانست در تمرینات گروهی تیمش شرکت کند. شاید همین موضوع باعث شد که منشا در بازی با سپاهان نتواند خط دفاع حریف را تحت فشار بگذارد.

 

1509314


در بازی با شهرخودرو اما نمایش این بازیکن به شکلی بود که جلالی در دقیقه 67 او را از زمین بازی بیرون کشید و پیمان رنجبری را به جایش به بازی فرستاد. منشا در این بازی نتوانست خطری را روی دروازه حریف ایجاد کند. او در این بازی در چند موقعیت می توانست با پاس هایش موقعیت خوبی را به وجود بیاور اما پاس ها و دریبل هایش اشتباه از آب در می آمدند. شاید اگر منشا میتوانست فرم پیش از تعطیلاتش را داشته باشد آن وقت گل گهر و مجیدجلالی فشار کمتری را در آستانه بازی با پیکان متحمل می شدند. او روز شنبه و در بازی مقابل تیمی که با آن به فوتبال ایران معرفی شد می تواند این دو بازی برابر سپاهان و شهرخودرو را برای تیمش جبران کند اگر جلالی در این مسابقات به بازیکن نیجریه ای اش میدان بدهد.


منشا قبل از این یک بار و در لیگ هفدهم با لباس پرسپولیس دروازه پیکان را باز کرده است. او اگر بازی کند ، رقابت او و شهریار مغانلو آقای گل فعلی لیگ برتر برای نشان دادن سطح کیفی بالاتر جالب توجه خواهد شد هرچند همه چیز به فرم منشا بستگی دارد؛ اگر او سطح بازی هایش برابر سپاهان و شهرخودرو را نشان بدهد شاید از روی نیمکت بازی را نگاه کند و یا در جدال مستقیم به مغانلو ببازد.

 

دیدگاه‌ها