کد خبر : 1694358 | 17 تیر 1399 ساعت 13:23 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

صالحی امیری: به آینده ژیمناستیک ایران خیلی امیدوارم

صالی امیری می گوید کارنامه فدراسیون ژیمناستیک کارنامه خوبی است.

صالحی امیری: به آینده ژیمناستیک ایران خیلی امیدوارم

به گزارش "ورزش سه" به نقل از روابط عمومی فدراسیون ژیمناستیک، دکتر سید رضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک ایران در خصوص وضعیت ژیمناستیک ایران اظهار داشت: حقیقت این است که دکتر اینچه درگاهی با تلاش حداکثری و با استفاده از همه ظرفیت‌ها تحول خوبی در ژیمناستیک ایران انجام داده و کارنامه فدراسیون ژیمناستیک کارنامه خوبی است.



وی افزود: ژیمناستیک ایران در مسیر تکامل قرار گرفته و دیدید که کیخا به نزدیکی سهمیه المپیک رسیده است. اعتقاد دارم ژیمناستیک ایران هم باید هم به لحاظ مالی و هم به لحاظ تجهیزات و سخت‌افزارها مورد حمایت قرار بگیرد. تجهیزات ژیمناستیک باید استاندارد باشد و تهیه این تجهیزات هزینه زیاد ارزی دارد و ما باید باید در این خصوص کمک کنیم.

 

رئیس کمیته ملی المپیک تصریح کرد: همچنین ما باید موانع موجود را برداریم تا فدراسیون بتواند در برگزاری اردوها و کسب آمادگی حداکثری تلاش خود را انجام دهد. من چند روز پیش با دکتر اینچه درگاهی جلسه کارشناسی داشتم و وی نقطه نظراتی را مطرح کرد و من هم وعده دادم در حد توان کمیته ملی المپیک همکاری خواهیم کرد. من به آینده ژیمناستیک ایران خیلی امیدوارم و معتقدم در مسیر رشد و تحول قرار گرفته است. باید از رئیس فدراسیون، مربیان، داوران، قهرمانان و همه پیشکسوتان قدردانی کنم.

دیدگاه‌ها