کد خبر : 1694416 | 17 تیر 1399 ساعت 17:02 | 26.7K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی پرتغالی چگونه نیمکت بارسا را از دست داد؟

ژرژ ژسوس سرمربی مشهور پرتغالی فلامینگو شانس این را داشت تا 5 سال پیش سرمربی بارسلونا شود.

سرمربی پرتغالی چگونه نیمکت بارسا را از دست داد؟

به گزارش "ورزش سه"، ژرژ ژسوس سرمربی بسیار محبوبی در فوتبال برزیل است. او توانست سال گذشته فلامینگو را قهرمان جام لیبرتادورس و لیگ برزیل کند. او زمانی که هدایت پرطرفدارترین تیم برزیل را برعهده گرفت، این تیم جایگاه مناسبی نداشت ولی توانست تحول بزرگی در این باشگاه ایجاد کند و اخیرا قراردادش را یک سال دیگر نیز تمدید کرد. او پیش از این سابقه هدایت بنفیکا و اسپورتینگ لیسبون را در کارنامه دارد.

 

 

1509347

 

 

طبق ادعای بازیکن سابق تیم ملی پرتغال و دوست صمیمی ژسوس او سال 2015 و زمانی که هدایت بنفیکا را برعهده داشت، ممکن بود سرمربی باشگاه بارسلونا شود.

کارلوس پادارو به شبکه تی اس اف گفت:« در انتخابات قبلی ریاست باشگاه بارسلونا یکی از نامزدها با ژرژ ژسوس تمام کرده بود. پیش قراردادی هم امضا شد ولی در نهایت او در انتخابات به جوزپ ماریا بارتومئو باخت و در نتیجه ژسوس نتوانست سرمربی بارسلونا شود.

اخیرا با او صحبت کردم و معتقدم به درجه ای از توانایی رسیده است که بتواند سرمربی تیم ملی برزیل بشود. او در فوتبال این کشور فوق العاده کار کرده و تمدید قراردادش با فلامینگو را به او تبریک گفتم. معتقدم سرمربی تیم ملی برزیل شدن، ارزشمندتر از سرمربیگری رئال و بارساست.»

 

لازم به ذکر است که سال 2015 بارسا با لوئیس انریکه فاتح سه گانه شده بود و بعید به نظر می رسید جوزپ ماریا بارتومئو رئیس موقت آن زمان بارسا در انتخابات شکست بخورد. ژرژ ژسوس نیز سال 2015 نیمکت بنفیکا را پس از شش سال رها کرد و به تیم رقیب اسپورتینگ لیسبون رفت.

دیدگاه‌ها