کد خبر : 1694457 | 17 تیر 1399 ساعت 19:47 | 16.7K بازدید | 0 دیدگاه

اختلاف هیات مدیره پرسپولیس؛ وزیر ورود می‌کند؟

سرمربی پرسپولیس در میان صحبت‌های امروز خود گلایه‌هایی نیز نسبت به اختلاف در هیات مدیره این باشگاه داشت.

اختلاف هیات مدیره پرسپولیس؛ وزیر ورود می‌کند؟

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که پیش از این نیز بارها به موضوع اختلاف نظر میان هیات مدیره پرسپولیس پرداخته و به آن اشاره شده بود، این مساله از سوی اعضای آن رد شده بود.

 

بعد از اینکه محمدحسن انصاریفرد از سمت مدیرعاملی پرسپولیس کنار رفت، شایعات زیادی درباره تلاش چهار عضو باقیمانده (محمد نبی، رغبتی، هاشمی و رسول پناه) برای دستیابی به سمت مدیرعاملی شنیده می‌شد. این تلاش البته در نهایت با اعلام وزارت ورزش برای سرپرستی رسول پناه به یک اختلاف نظر بین آنها تبدیل شد.

 

نبی اما چندی بعد با ترک هیات مدیره پرسپولیس به صندلی دبیرکلی فدراسیون رسید اما درست زمانی که پرسپولیس با برگزاری نشست خبری بعد از توافق نهایی با کارگزار خود اقدام کرد، این اختلاف نظر کاملا نمایان شد. همان جایی که رسول پناه در واکنش به موضوع غیبت مهرداد هاشمی، کمبود جا را بهانه قرار داد و البته در میان حرف‌هایش به این نکته اشاره کرد که الحاقیه قرارداد با کارگزار توسط او و رغبتی به امضا رسیده است.

 

 

1495007

 

 

با این حال طی روزهای اخیر این اختلاف نظر نمود بیشتری در باشگاه پیدا کرده است و تا جایی پیش رفت که بازیکنان پرسپولیس با انتشار پست گلایه آمیز به آن واکنش نشان دادند و در ادامه نیز یحیی گل محمدی که کمتر طی سالیان اخیر به موضوع مدیریتی ورود می‌کند، با صراحت به آن اشاره کرد و از تداوم آن به عنوان یک مشکل خطرساز برای این باشگاه در مسیر فصل آینده خبر داد. اختلاف نظری که اکنون باعث شده تا آنها حتی برای نامه‌نگاری و صورتجلسات باشگاه نیز به مشکل بربخورند و این موضوع نگرانی یحیی گل محمدی برای تمدید قرارداد با بازیکنان و مذاکره با نفرات مدنظرش را شکل داده است.

 

اکنون باید دید وزارت ورزش که طی روزهای اخیر با اضافه کردن اعضای قطب اقتصادی به باشگاه استقلال، هیات مدیره آبی‌ها را تکمیل کرده، چه زمانی اقدام به معرفی و تکمیل نفرات صندلی های باقیمانده در هیات مدیره پرسپولیس خواهد کرد تا این خلا و مشکل اساسی در باشگاه برطرف شود.

دیدگاه‌ها