کد خبر : 1694458 | 17 تیر 1399 ساعت 20:07 | 31.2K بازدید | 0 دیدگاه

امیلیو بوتراگنیو:

نقل و انتقالات رئال؟ امسال وضعیت متفاوت است

امیلیو بوتراگنیو، مدیر ارتباطات رئال مادرید، می‌گوید که اوضاع نقل و انتقالات در تابستان پیش رو با بقیه سال‌ها متفاوت است.

نقل و انتقالات رئال؟ امسال وضعیت متفاوت است

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید باشگاهی بوده که همواره قدرت اقتصادی آن زبان زد خاص و عام بوده است؛ موضوعی که باعث شده آنها در اکثر مواقع بازیکن مورد علاقه خود را به هر قیمتی که شده، جذب کنند. با این حال به نظر می رسد که در نقل و انتقالات پیش رو اوضاع کمی متفاوت خواهد بود چرا که شیوع ویروس کرونا مشکلات اقتصادی بزرگی برای باشگاه‌ها به وجود آورده که لوس بلانکوس نیز از این قاعده مستثنی نبوده است.

 

امیلیو بوتراگنیو، در نشست جهانی فوتبال مصاحبه ای انجام داد و گفت: " فکر می‌کنم با توجه به عدم وجود زمان مشخص برای رونمایی از واکسن کرونا، باید برنامه جدیدی در همه زمینه‌ها تنظیم شود. در ضمن ما باید به اندازه کافی خلاق و انعطاف پذیر باشیم تا بتوانیم خودمان را با شرایط جدید سازگار کنیم. من فکر می کنم ما باید درک کنیم که این یک بحران مربوط به فوتبال نیست بلکه یک مشکل جهانی به حساب می‌آید که اقتصاد فوتبال را هم تحت تاثیر قرار داده است."

 

 

1509351

 

 

مدیر ارتباطات رئال مادرید در ادامه گفت: " این شرایط مطمئناً وضعیت نقل و انتقالات را هم تحت تاثیر خود قرار خواهد داد. با وجود گفتن این موضوع اما ما نمی‌دانیم که چه اتفاقی رخ خواهد داد ولی به طور قطع می‌توان پیش بینی کرد که در مقایسه با تابستان های دیگر، وضعیت متفاوتی را تجربه خواهیم کرد."

دیدگاه‌ها