کد خبر : 1694467 | 17 تیر 1399 ساعت 20:49 | 17.2K بازدید | 1 دیدگاه

بهترین بازیکن لیگ برتر انگلیس از نگاه سرمربی بلژیک

روبرتو مارتینز، سرمربی تیم ملی بلژیک، معتقد است که باید به عنوان بهترین بازیکن لیگ برتر انگلیس انتخاب شود.

بهترین بازیکن لیگ برتر انگلیس از نگاه سرمربی بلژیک

به گزارش "ورزش سه"، ستاره خط هافبک منچسترسیتی یعنی کوین دی بروین طی سالیان اخیر همواره یکی از شانس های کسب عنوان بهترین بازیکن فصل لیگ برتر انگلیس به حساب آمده است. با این حال دی بروین که از سال 2015 به جمع سیتیزن های اضافه شده، هیچ گاه نتوانسته این عنوان را به دست بیاورد‌.

 

قهرمانی غیرمنتظره ای لستر در سال 2016 باعث شد که جایزه بهترین بازیکن سال لیگ برتر به ریاض محرز، هم تیمی کنونی دی بروین برسد. سال بعد از آن انگولو کانته بعد از قهرمانی با چلسی به این موفقیت دست یافت. نکته عجیب اما به فصل 18-2017 برمی گردد؛ جایی که با وجود قهرمانی منچستر سیتی، جایزه بهترین بازیکن سال به محمد صلاح اهدا شد.

 

 

1483484

 

 

ستاره بلژیکی در فصل جاری نیز عملکرد فوق العاده ای در ترکیب تیم پپ گواردیولا ارائه داده و سرمربی تیم ملی بلژیک معتقد است که باید به عنوان بهترین بازیکن لیگ برتر انتخاب شود. روبرتو مارتینز در این باره گفت: " بدیهی است که من بازی های کوین دی بروین را تماشا می کنم. لیورپول قهرمانی خود را در لیگ برتر قطعی کرده و بدون هیچ شکی آنها شایسته این موضوع بودند اما من اعتقاد دارم که بهترین بازیکن لیگ برتر کوین دی بروین بوده است.

 

نحوه تاثیرگذاری او در زمین مسابقه و پاس هایی که می‌تواند به سایر هم‌تیمی‌های خود ارسال کنند چیزی است که هیچ کس دیگری قادر به انجام آنها نیست."

دیدگاه‌ها