کد خبر : 1694501 | 18 تیر 1399 ساعت 01:54 | 13.9K بازدید | 0 دیدگاه

آرسنال 1-1 لسترسیتی: توقف توپچی‌های 10 نفره

آرسنال در دیداری خانگی مقابل لسترسیتی با تساوی 1-1 متوقف شد.

آرسنال 1-1 لسترسیتی: توقف توپچی‌های 10 نفره

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان میکل آرتتا در این دیدار ابتدا با گل پیر امریک اوبامیانگ در دقیقه 21 پیش افتادند اما بعد از اینکه ادی انکتیا در دقیقه 75 اخراج شد، لسترسیتی از فرصت استفاده کرد و در دقایق پایانی توسط جیمی واردی به گل تساوی رسید.

آرسنالی ها بازی را بهتر آغاز کردند و در دقایق ابتدایی بازی را در دست داشتند اما این لسترسیتی بود که می‌توانست در دقیقه 8، جیمی واردی با یک ضربه خطرناک، می توانست گل اول بازی را به ثمر برساند اما امیلیانو مارتینس، دروازه بان میزبان، با جاگیری مناسب، توپ را در اختیار گرفت.

سه  دقیقه بعد، روی یک ضربه کرنر، بار دیگر لسترسیتی صاحب موقعیت شد اما این بار هم ضربه کلچی ایهیناچو را مارتینس با پا دفع کرد.

در ادامه بازی متعادل دنبال شد تا اینکه در دقیقه 21، این آرسنال بود که به گل رسید. روی پاس عمقی دنی سبایوس بود که ساکا پشت مدافعان لستر صاحب موقعیت شد و بعد ازاینکه جانی اونز را فریب داد، با یک پاس در عرض، اوبامیانگ را در موقعیت گلزنی قرار داد و این ستاره گابنی هم با یک ضربه بغل پا، کار را تمام کرد.

 

1509439

 

بعد از این گل هم این بازیکنان آرسنال بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند و چیزی نمانده بود که در دقیقه 26، ساکا گل دوم تیمش را به ثمر برساند اما حضور به موقع سویونجو، دروازه توپچی ها را بسته نگه داشت.

برتری آرسنالی ها ادامه پیدا کرد و در دقیقه 32، این تیم صاحب دو موقعیت پیاپی شد اما واکنش های دیدنی کاسپر اشمایکل، مانع از گلزنی لاکازت و بیرین شد. در دقیقه 33، روی ارسال واردی، ایهیناچو دروازه آرسنال را باز کرد اما داور به دلیل خطای مهاجم نیجریه ای روی کولاشیناچ، این گل را نپذیرفت.

در دقایق پایانی نیمه اول باز هم این آرسنالی ها بودند که بیشتر صاحب توپ و میدان بودند اما در نهایت در این نیمه توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و نیمه اول با برتری 1-0 میزبان به پایان رسید.

نیمه دوم را لسترسیتی بهتر آغاز کرد و در دقیقه 55، روی پاس عالی واردی، باز هم ایهیناچو صاحب موقعیت شد اما ضربه دیدنی او را مارتینس به زیبانی دفع کرد.

در ادامه بازی متعادل دنبال شد و در دقیقه 68، این الکساندر لاکازت بود که دروازه لسترسیتی را باز کرد اما داور به دلیل آفساید این گل را نپذیرفت.

بازی با همین روند ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 75، آرسنال 10 نفره شد. انکتیا که تنها 4 دقیقه از حضورش در زمین سپری می شد، با خطای شدید روی جاستین، با کارت قرمز داور روبرو شد و از بازی بیرون رفت.

 

1509440

 

لسترسیتی از این برتری نفری استفاده کرد و در دقیقه 84 به گل تساوی رسید. پاس عالی گِرِی به پشت مدافعان آرسنال، در موقعیتی مناسب به واردی رسید و او هم با یک ضربه مطمئن، دروازه را باز کرد.

 

1509442

 

در دقایق پایانی هر دو تیم به دنبال زدن گل برتری بودند اما این اتفاق رخ نداد و بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید.

دیدگاه‌ها