کد خبر : 1694553 | 18 تیر 1399 ساعت 12:30 | 5.9K بازدید | 1 دیدگاه

توضیح مدیرعامل آلومینیوم درباره ورود تماشاگران به ورزشگاه

آلومینیوم اراک بعداز پیروزی برابر قشقایی حالا تبدیل به یکی از شانس های اصلی صعود به لیگ برتر فصل آینده است.

توضیح مدیرعامل آلومینیوم درباره ورود تماشاگران به ورزشگاه

به گزارش" ورزش سه" وقتی آلومینیوم اراک نیم فصل اول را در رتبه هفتم به پایان رساند کمترکسی فکرش را می کرد که این تیم بتواند مدعی صعود شود اما بعد از حضور رسول خطیبی به جای محمود فکری روند این تیم شکل دیگری پیدا کرد به طوری این تیم در نیم فصل دوم و تا این زمان که یازده هفته گذشته بدون اینکه شکستی را تجربه کند 8 برد و سه تساوی به دست آورده و با 51 امتیاز در رده دوم قراردارد.


حمیدمحرابی مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک در این رابطه گفت:" راستش در حال حاضر شرایط را تحمل کرده و با سختی ها مبارزه می کنیم تا تیم در هفته های باقیمانده هم بتواند این روند خوبش را ادامه بدهد. خدا به ما کمک کرد، تیم منظم و کادرفنی خیلی خوبی داریم و همقسم شده ایم که بهترین نتایج را در بازی های باقیمانده بگیریم."


آلومینیوم اراک یکی از تیم هایی است که از نظر امکانات سخت افزاری شرایط خوبی دارد:" ما اگر خوب بتوانیم مدیریت کنیم امکانات سخت افزاری که کارخانه آلومینیوم دارد می تواند در این تیم را در لیگ برتر هم جزو تیم های موفق از این نظر قرار بدهد. ضمن اینکه خود کلان شهر اراک هم پتانسیل بالایی از نظر سخت افزاری دارد." محرابی افزود:" الان می بینیم که بعضی از باشگاه نمی توانند هزینه تست کرونا را بدهند و چنین مسائلی می تواند منجر به فاجعه شود. ما اما بعد از بازی با علم و ادب تا بازی با قشقایی بچه ها را در هتل 5 ستاره قرنطینه کردیم. این واقعیت است که بخصوص در این شرایط فراهم کردن امکانات بهداشتی و ایمنی کاری بسیار هزینه بر است و از عهده هر باشگاهی برنمی آید."


مدیرعامل آلومینیوم اراک اما درباره فیلمی که از بازی این تیم با قشقایی از روی سکوها منتشر شده که هواداران این تیم را نشان می دهد که وارد استادیوم شده اند گفت:" این تماشاچی ها بعد از بازی وارد ورزشگاه شدند. من خودم وقتی فیلم را دیدم پیگیری کردم که ببینم این افراد از کجا آمده اند چرا که درهای ورزشگاه بسته بوده و نیروی انتظامی هم در ورزشگاه مستقر بوده است و کسی نمی توانسته وارد شود." او ادامه داد:" این ورزشگاه یک زمین چندهکتاری است که یک وقت هایی حتی حیوانات وحشی مثل روباه هم در آن دیده شده است. شاید این دوستان از راه هایی آمده اند که کسی متوجه نشده اما موضوعی که هست اینکه این تعداد اندک تماشاچی بعد از بازی وارد ورزشگاه شده اند و در زمان بازی حضور نداشته اند. ما باید با همکاران و دوستان علاقمند صحبت های لازم را انجام بدهیم که در بازی های بعدی شاهد این مسایل نباشیم چرا که معتقدیم برای سلامت جان همه باید پروتکل بهداشتی را رعایت کرد."

دیدگاه‌ها