کد خبر : 1694676 | 18 تیر 1399 ساعت 23:45 | 20.4K بازدید | 0 دیدگاه

دیمیتار برباتوف:

جذب سانچو برای منچستر یونایتد ضرورتی ندارد

دیمیتار برباتوف، ستاره سابق منچستریونایتد معتقد است که جذب جیدون سانچو برای این تیم ضروری نیست.

جذب سانچو برای منچستر یونایتد ضرورتی ندارد

به گزارش "ورزش سه"، مدتهاست که صحبت‌های زیادی در رابطه با انتقال جیدون سانچو به منچستریونایتد مطرح می‌شود. به نظر می رسد که ستاره انگلیسی هدف اصلی شیاطین سرخ در نقل و انتقالات پیش رو به حساب می آید اما با این حال درخشش فوق العاده میسون گرین وود در بازی‌های اخیر این تیم باعث شده که شائبه هایی درباره نیاز یا عدم نیاز منچستریونایتد به جذب سانچو مطرح شود.

 

ستاره سابق منچستریونایتد یعنی دیمیتار برباتوف نیز معتقد است که جذب جیدون سانچو ضرورتی برای این تیم ندارد. او در این باره گفت: " در حال حاضر با نگاهی به عملکرد تیم متوجه می شویم که ضرورتی برای امضا قرارداد با جیدون سانچو وجود ندارد. به سه نفر خط حمله منچستر یونایتد نگاه کنید. سرعت مارسیال، گرین وود و راشفورد فوق العاده است و هماهنگی خوبی بین آنها شکل گرفته است."

 

 

1488496

 

 

برباتوف در ادامه گفت: " فوتبال یک پدیده جذاب است. شما یک بازیکن جوان و عالی مثل سانچو را پیش رویتان می‌بینید اما در عین حال ستاره جوانی مثل گرین وود را در اختیار دارید. یونایتد باید این سوال را از خود مطرح کند که آیا آنها قصد دارند گرین وود را قربانی حضور سانچو کنند؟ در عین حال من از دیدن سانچو در منچستریونایتد خوشحال خواهم شد چرا که او می‌تواند به قدرت تیم اضافه کند."

دیدگاه‌ها