کد خبر : 1694691 | 19 تیر 1399 ساعت 02:06 | 16K بازدید | 3 دیدگاه

یک ناظر داوری فوتبال کرونا گرفت

جواب آزمایش اولیه کرونا یکی از ناظرین داوری فوتبال ایران مثبت اعلام شد.

به گزارش "ورزش سه"، پس از آنکه طی روزهای اخیر اعلام شد تعدادی از بازیکنان، مربیان یا عوامل تیم‌ها به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند، اکنون این بیماری به حوزه داوران هم سرایت کرده و علی خسروی، داور سابق فوتبال ایران خبر داده که علیرضا کهوری دچار این ویروس شده است.


کهوری که به‌عنوان رئیس کمیته داوران فوتبال استان کرمان و یکی از ناظرین داوری لیگ‌های فوتبال ایران فعالیت دارد، پس از بروز علائم بیماری کرونا به پزشک مراجعه کرده و جواب آزمایش خون او مثبت اعلام شده است.


این کمک داور سابق بین‌المللی فوتبال در روز شنبه، چهاردهم تیرماه و در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر، ناظر داوری دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و پیکان بود که پس از این مسابقه و در بازگشت به کرمان، طی دو، سه روز پیاپی علائم بیماری داشت تا در نهایت مجبور به انجام تست شود.


کهوری که عضو کمیته داوران فدراسیون فوتبال هم هست، هم‌اکنون در قرنطینه خانگی به سر می‌برد و قرار است امروز پنج‌شنبه اسکن ریه بگیرد تا جزئیات دقیق‌تری از بیماری او مشخص شود.


با این شرایط باید یادآور شد که ای‌کاش فدراسیون فوتبال، پروتکل‌های بهداشتی داوری که توسط علی خسروی و آکادمی داوران فوتبال ایران تدوین شده بود به تایید می‌رسید و به تمام داوران و ناظرین داوری ابلاغ می‌شد تا این افراد هم کمتر درگیر این بیماری شوند.

 

1509674

 

دیدگاه‌ها