کد خبر : 1694698 | 19 تیر 1399 ساعت 09:40 | 25.2K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: نمی دانم فصل قبل چگونه ۹۷ امتیاز کسب کردیم

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول می گوید که هیچ علاقه‌ای به رکوردها ندارد و می‌خواهد تیمش در همه مسابقات پیروز شود.

کلوپ: نمی دانم فصل قبل چگونه ۹۷ امتیاز کسب کردیم

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول که پیش از این قهرمانی خود را در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس مسجل کرده بود، شب گذشته و در چهارچوب هفته سی و چهارم این رقابت ها مهمان برایتون بود و در نهایت موفق شد با دو گل محمد صلاح و تک گل جردن هندرسون به پیروزی 3-1 دست پیدا کند؛ موضوعی که باعث شد آنها یک گام دیگر به سه رقمی شدن امتیازات شان در رقابتهای لیگ برتر نزدیک شوند.

 

یورگن کلوپ پس از پایان بازی دیشب گفت: " دیدار بسیار دشواری بود اما معتقد هستم که ما کاملاً سزاوار پیروز شدن بودیم. نکته مهم این بود که ما شروع و پایان بسیار خوبی مقابل برایتون داشتیم. با این حال در اواسط بازی فرصت‌های گلزنی بیشتری در اختیار آنها قرار دادیم. البته که برایتون نیز واقعاً تیم خوبی بود."

 

 

1509670

 

 

کلوپ درباره احتمال 100 امتیازی شدن لیورپول در لیگ برتر انگلیس نیز گفت: " من هیچ علاقه‌ای به این رکوردها ندارم و تنها دوست دارم که تیم در همه مسابقات پیروز شود. به قهرمانی زودهنگام دست پیدا کردیم و این موضوع می‌تواند تا حدود زیادی انگیزه هر بازیکنی را کاهش دهد اما تیم من اصلاً اینگونه نبوده و عطش خود را حفظ کرده است. فصل گذشته ما 97 امتیاز کسب کردیم و واقعاً نمی‌دانم به چه روشی و چگونه موفق به انجام این مهم شدیم. با این همه ما فقط به پیروز شدن فکر می کنیم."

 

کلوپ در پایان تمجید ویژه‌ای از محمد صلاح انجام داد و گفت: " او یک مهاجم است چگونه می تواند انگیزه ای نداشته باشد؟ سال گذشته او کفش طلای لیگ برتر انگلیس را به همراه اوبامیانگ و سادیو مانه به دست آورد. او واقعا عملکرد خوبی را از خود ارائه می دهد و آمار و ارقام خودش گویای همه چیز است."

 

 

1505982

دیدگاه‌ها