کد خبر : 1694702 | 19 تیر 1399 ساعت 09:38 | 15.6K بازدید | 0 دیدگاه

نهمین کلین شیت امیر سه امتیازی بود

عابدزاده چهارمین دروازه بان برتر لیگ پرتغال

دروازه بان ایرانی تیم ماریتیمو شب گذشته و از سری رقابت های هفته سی و یکم لیگ پرتغال یک کلین شیت سه امتیازی دیگر را برای تیمش ثبت کرد.

به گزارش" ورزش سه" ماریتیمو تیمی که امیرعابدزاده دروازه بان ملی پوش و ایرانی در آن توپ می زند ، شب گذشته در یک بازی حساس برابر بوآویستا دروازه تیمش را برای نهمین بار در این فصل بسته نگه داشت و در نهایت ماریتیمو با یک گل توانست سه امتیاز این بازی خارج از خانه را همسایه اش در جدول رده بندی بگیرد.


عابدزاده در این فصل 21 بازی برای ماریتیمو انجام داده و شب گذشته توانست نهمین کلین شیتش را برای این تیم انجام بدهد. او اکنون چهارمین دروازه بان برتر لیگ پرتغال است هرچند نسبت به رقبایش بازی های کمتری هم انجام داده است.

 

 

1509689

 


در رده بندی بهترین دروازه بانان حال حاضر لیگ پرتغال آگوستین مارچسین دروازه بان آرژانتینی تیم پورتو است که در 29 بازی 17 کلین شیت کرده و آمار کلین شیت 58.6درصدی را برای خودش ثبت کرده است.


نفر دوم بهترین ها اودیسیاس ولاکودیموش دروازه بان یونانی تیم بنفیکا است که در 30 بازی 15 کلین شیت و آماری 50درصدی را به دست آورده است.


نفر سوم گئورگی ماکاریتزه دروازه بان گرجستانی تیم ویتوریا ستوبال است که در 29 بازی 11 کلین شیت داشته و آمار 37.9 درصدی را از خودش به جا گذاشته است.


اما امیرعابدزاده همانطور که گفته شد با تعداد بازی های کمتر و با 21 بازی و 9 کلین شیت توانسته با 42.9 درصد کلین شیت در بازی های این فصل در رده چهارم قرار بگیرد. او از نظر درصد کلین شیت سومین دروازه بان پرتغال است اما از نظر تعداد در رده چهارم قرار گرفته است.

 

 

 

1509690

 

عابدزاده در سه بازی باقیمانده ماریتیمو این شانس را دارد تا با بسته نگه داشتن دروازه تیمش جایگاهش از نظر آماری را بهبود بخشیده و یکی از سه دروازه بان برتر لیگ پرتغال باشد هرچند تا اینجا دروازه بان ملی پوش ایرانی عملکردی بسیار خوب برای تیمش داشته است. او شب گذشته نیز از سایت "گل پوینت" نمره خوب 5.2 را گرفت.

دیدگاه‌ها