کد خبر : 1694705 | 19 تیر 1399 ساعت 10:04 | 26.8K بازدید | 8 دیدگاه

نظر کارشناس مارکا درباره دو کارت قرمز دربی کاتالونیا

آلخاندرو الیور، کارشناس داوری مارکا معتقد است که هر دو کارت قرمز بازی بارسلونا و اسپانیول صحیح بوده است.

نظر کارشناس مارکا درباره دو کارت قرمز دربی کاتالونیا

به گزارش "ورزش سه"، در نخستین دقایق بامداد امروز بارسلونا و اسپانیول در دربی حساس کاتالونیا که با توجه به وضعیت جدول، برای هر دو تیم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بود به مصاف یکدیگر رفتند. این بازی اما در نهایت با پیروزی دشوار بارسلونا همراه بود چرا که این تیم موفق شد با تک گل لوئیس سوارز همشهری قعرنشین خود را شکست دهد.

 

جدال دیشب دو تیم بارسلونا و اسپانیول اما بسیار پربرخورد و جنجالی دنبال شد و با دو بازیکن اخراجی نیز همراه بود. جایی که در دقیقه 50 بازی آنسو فاتی روی یک خطای کف پای خشن در ابتدا از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد اما بعد از مراجعه به VAR رنگ این کارت تبدیل به قرمز شد.

 

 

1509691

 

 

چند لحظه بعد و در دقیقه 52 اتفاق مشابهی این بار توسط بازیکن اسپانیول یعنی پل لوزانو رخ داد و او نیز خطای سنگین و شدیدی روی پای جرارد پیکه انجام داد تا به شکلی مشابه و بعد از مراجعه به داور به VAR، یک اخراجی دیگر و این بار به نام تیم اسپانیول به ثبت برسد.

 

در حالی که شائبه های زیادی در رابطه با این دو اخراج وجود داشت اما پس از بازی کارشناس مطرح داوری مارکا یعنی آلخاندرو الیور ضمن تایید آنها گفت: " هر دو کارت قرمز صحیح بودند.داور برای هر دوی آنها مجبور شد به سمت مانیتور VAR برود و سپس تصمیمات درستی را اتخاذ کند.فاتی با فشار بیش از حد روی پای فرناندو کالرو فرود آمد؛ در حالی که احتمالاً خطای لوزانو روی جرارد پیکه خطرناک تر هم بود."

دیدگاه‌ها