کد خبر : 1694729 | 19 تیر 1399 ساعت 12:58 | 17K بازدید | 0 دیدگاه

بازی برابر ایران همیشه برای ایتالیا سخت بوده

جیانلی: سعید معروف یک بازیکن جنگنده است

پاسور تیم ملی ایتالیا گفت: همیشه بازی برابر ایران برای ما سخت بوده و در آخرین بازی هم شکست خوردیم.

جیانلی: سعید معروف یک بازیکن جنگنده است

به گزارش "ورزش سه"، سیمونه جیانلی، پاسور جوان تیم ملی ایتالیا شب گذشته در یک لایو اینستاگرامی با برنامه 5+1 شرکت کرد و درباره مسائل مختلف از جمله والیبال ایران به صحبت پرداخت.


جیانلی در ابتدا درباره وضعیت این روزهای در تیم ترنتینو گفت: پس از چهارماه تمرینات را استارت زدیم و تیم ما هم تغییرات زیادی داشته، اما امیدواریم در فصل جدید بهترین نتایج را رقم بزنیم.


او درباره لقب مرد نقره ای مجری برنامه عنوان کرد: این اولین باری هست که به من چنین لقبی می دهند. من در فینال المپیک، جام جهانی و گرندکاپ باختم، اما بسیاری از فینال ها را هم بردم.


پاسور تیم ملی ایتالیا درباره علاقه وافرش به راجرر  فدرر تنیسور سوئیسی نیز افزود: او شخصیت جالبی دارد و پادشاه تنیس است و من از او الگوبرداری می کنم.

 

 

1509707

 


جیانلی درباره پاسور مورد علاقش هم گفت: من بازی همه بازیکنان را می بینم و پاسورهای زیادی وجود دارند و نمی توانم نام یک نفر را ببرم. 


وی درباره والیبال ایران و بازیکنان مورد علاقه اش در تیم ملی ایران هم گفت: تیم ایران تیم خیلی خوبی است و بازیکنان خوبی دارد. آخرین باری که مقابل ایران بازی کردم، باختیم. همیشه بازی ها مقابل این تیم سخت بوده. من بازی معروف و موسوی را خیلی دوست دارم؛ معروف رهبر تیم ایران و جنگده است.


پاسور جوان ایتالیا درباره علاقمندی اش به فوتبال هم گفت: من کمتر فوتبال می بینم و بیشتر وقتم  را برای والیبال و تماشای بازیهای NBA صرف می کنم، اما در گذشته طرفدار تیم فوتبال اینتر بودم.

 


جیانلی در پایان این گفت و گو تیم رویایی خود را هم اینطور انتخاب کرد: 


پاسور: ریکاردینهو
مدافع وسط: لیسناچ-کاندلارو
قطر پاسور: نیمر عبدالعزیز
دریافت کننده: کازسیکی-پاپی
لیبرو: روسینی
سرمربی: انجلو لورنزوتی

دیدگاه‌ها