کد خبر : 1694734 | 19 تیر 1399 ساعت 13:25 | 12.8K بازدید | 0 دیدگاه

کریمیان: پروتکل فوتبال باید سنجیده باشد

کریمیان می‌گوید که نباید بازی تیم های پایین جدولی معوقه شود و همگی باید در یک تاریخ و همزمان باشند.

کریمیان: پروتکل فوتبال باید سنجیده باشد

به گزارش ''ورزش سه''، مهرداد کریمیان سرمربی تیم شاهین بوشهر در خصوص دیدار حساس مقابل ذوب آهن گفت: بازی سختی داریم و تیم خوب ذوب آهن با حضور آقای بوناچیچ متحول شده است. تیم ما در حال حاضر شرایط خوبی دارد و ما بعد از بازی با پرسپولیس توانستیم ریکاوری خوبی انجام دهیم و امیدواریم با یک بازی خوب، سه امتیاز را کسب کنیم. سه امتیاز این بازی می‌تواند خیلی به ما کمک کند چون ذوب آهن از تیم هایی است که اختلاف امتیازی کمی با ما دارد و برد در این بازی باعث می‌شود که به حریفان رودررو نزدیک شویم.

 

وی افزود: ما از ذوب آهن شناخت داریم و به نظرم این تیم از روی اتفاق چهار گل از پیکان خورد. خیلی شرایط نرمالی نبود اما ما روی نقطه ضعف و قوت این تیم کار کرده ایم. من خودم سه سال شاگرد آقای بوناچیچ بودم و تفکرات ایشان را می‌دانم، انشالله که با یک بازی منطقی بتوانیم سه امتیاز بازی را به دست بیاوریم و شرایطمان را ایده آل کنیم.

 

او درباره غایبان تیمش گفت: محروم فقط آقای صارمی را داریم که چهار کارته است، مصدوم هم داریم و متاسفانه هنوز آقای مالکی به تمرینات ما اضافه نشدند و آقای شعبانلو را هم نداریم.

 

کریمیان با اشاره به وضعیت این روزهای فوتبال ایران گفت: فکر میکنم فوتبال ایران تحت تاثیر ویروس کروناست و شاید اگر در آغاز پروتکل ها سنجیده تر نوشته می‌شد، الان وضعیت اینطوری نداشتیم. این که یک هفته یک تیم بیاید و بگوید من بازی میکنم، یکی بگوید حتما بازی می‌کنم و دیگری بگوید بازی نمی‌کنم این ظلم به تیم های انتهای جدول است که قرار است باهم بازی کنند و نتایج همزمان برایشان تاثیرگذار است. این که تیمی چند هفته بعد بازی عقب افتاده را برگزار کند، مناسب نیست. ما در برهه ای از زمان دروازه بان خارجی مان را نداشتیم، دیگری شرایط جسمانی مطلوبی نداشت و ما یک گلر سوم داشتیم؛ با این شرایط باید وارد مسابقات می‌شدیم اما به این مسائل فکر نشده بود.

 

سرمربی شاهین در پایان عنوان کرد: این نشان می‌دهد که کار سنجیده انجام نشده و ما فقط می‌خواستیم که لیگ را برگزار کنیم که برگزار کرده باشیم. اما ما هم از زمانی که قرار شد بازی ها برگزار شود تمرینات جدی برگزار کنیم. الان هم سرسختانه به‌دنبال برگزاری بازی در شرایط تساوی و عادلانه هستیم و امیدواریم که در آینده بدون مشکل بازی ها را برگزار کنیم.

دیدگاه‌ها