کد خبر : 1694755 | 19 تیر 1399 ساعت 16:00 | 19.6K بازدید | 0 دیدگاه

دو دیدار تکراری برابر الوحده، مسیر اصلی صعود

گروه A: استقلال با برد الوحده جان می‌گیرد

شاگردان مجیدی در ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا چهار بازی دیگر در مرحله گروهی خواهند داشت تا رویای صعود را دنبال کنند.

گروه A: استقلال با برد الوحده جان می‌گیرد

به گزارش ورزش سه، صبح امروز از سوی ای‌اف‌سی برنامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در مرحله گروهی اعلام شد، پس از مرحله گروهی تیم‌ها به صورت تک حذفی مراحل بعدی تا فینال را در یک کشور برگزار خواهند کرد. 


 بر این اساس و در اولین گروه لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب تیم استقلال ایران با تیم‌های الشرطه عراق، الاهلی عربستان و الوحده امارات همگروه است.

 

آبی‌پوشان ۲ دیدار در مرحله گروهی انجام داده‌اند و یک تساوی و یک شکست حاصل کار آن‌ها بوده، آن‌ها در عراق برابر الشرطه به تساوی یک بر یک رسیدند و در مقابل الاهلی عربستان نیز با نتیجه دو بر یک مغلوب شدند تا با یک امتیاز در جایگاه سوم گروه قرار داشته باشند.


در این گروه اما الوحده امارات و الاهلی عربستان نیز وضعیت مشابهی دارند و با یک برد و یک تساوی چهار امتیازی هستند. شاگردان مجیدی ابتدا در دو بازی متوالی ابتدا به مصاف الوحده امارات می‌روند و سپس با الشرطه رقابت می‌کند و در صورت گرفتن امتیازات لازم در این سه بازی با خیال آسوده در دیدار انتهایی مقابل الاهلی عربستان قرار خواهد گرفت.

 

گروه A:

الوحده امارات - استقلال / الشرطه عراق - الاهلی عربستان (دوشنبه 24 شهریور)

استقلال - الوحده امارات / الاهلی عربستان - الشرطه عراق(پنجشنبه 27 شهریور)

استقلال - الشرطه عراق / الوحده امارات - الاهلی عربستان(یکشنبه 30 شهریور)

استقلال - الاهلی عربستان / الشرطه عراق - الوحده امارات  (چهارشنبه 2 مهر) 

 

طبق اعلام کمیته مسابقات  ای‌اف‌سی، استقلال ایران در صورت صعود به مرحله بعد مسابقات باتوجه به اول شدن یا دوم شدن در گروه، ۵ یا ۶ مهرماه به مصاف حریف خود (از گروه B که شهرخودرو در آن حاضر است)خواهد رفت. برنده این دیدار  ۹ مهرماه دیدار یک چهارم نهایی را برگزار خواهد کرد و دیدار نیمه نهایی روز ۱۲ مهرماه برگزار می‌شود تا چهره قهرمان غرب آسیا مشخص بشود. گفتنی است دیدار فینال مسابقات نیز در روز ۱۵ آذرماه برگزار می‌شود تا تیم‌های راه‌یافته به فینال یک ماه فرصت برای این دیدار را داشته باشند.

دیدگاه‌ها