کد خبر : 1694768 | 19 تیر 1399 ساعت 17:50 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

جنارو گتوزو:

فاصله ناپولی با کسب سهمیه غیر واقعی است

سرمربی ناپولی معتقد است تیمش می توانست الان شانس بیشتری برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان داشته باشد.

فاصله ناپولی با کسب سهمیه غیر واقعی است

به گزارش "ورزش سه"، ناپولی شب گذشته موفق شد در زمین جنووا به پیروزی 1-2 دست یافته و تا رده ششم سری آ صعود کند. ناپولی که باید یک ماه دیگر بازی برگشت خود در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را برابر بارسا برگزار کند به فاصله هفت هفته تا پایان سری آ در تلاش برای کسب سهمیه لیگ اروپاست.

 

 

1502974

 

 

جنارو گتوزو پس از پیروزی تیمش بر جنووا و در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی اسکای اسپورتس ایتالیا گفت:« از عملکردمان راضی هستم، اگرچه می‌توانستیم در ابتدای نیمه دوم بهتر هم کار کنیم که من را به یاد نحوه بازی‌مان در شکست مقابل آتالانتا انداخت.

خوشحالیم که در کل بازی خوبی را به نمایش می‌گذاریم، اما هنوز در برخی موارد جا برای پیشرفت داریم. هدف ما این است تا تیمی قدرتمند با ذهنیتی برنده بسازیم که فوتبال مختص به خودش را دارد. باید ثابت کنیم که می‌توانیم برای 95 دقیقه می‌توانیم خوب بازی کنیم.»

 

گتوزو ادامه داد: جدول رده‌بندی سری آ می‌گوید ما با آتالانتا 12 امتیاز اختلاف داریم(این اختلاف با برتری آتالانتا مقابل سامپدوریا به 15 امتیاز افزایش یافت)، اما ما بازیکنان بزرگی داریم و نباید اختلاف‌مان با آنها این‌قدر باشد. این به این معناست که ما هر روز باید به جدول نگاه کنیم و با خود بگوییم کجای کار اشتباه بوده است، چه کاری را درست انجام داده‌ایم و چه کاری می‌توانیم بکنیم تا بهتر شویم.»

 

جدایی احتمالی آرکادیوش میلیک در پایان فصل:« یافتن بازیکنی بهتر از میلیک دشوار است، هرچند وقتی بازیکنی بر این باور است که دورانش در یک باشگاه به سر آمده و می‌خواهد تغییری در دوران حرفه‌ای‌اش داشته باشد، باید به خواسته او گوش فرا داد. در چنین شرایطی نمی‌توان مقابل خواست بازیکن ایستاد. باید به آرزوهای بازیکنان احترام گذاشت.»

دیدگاه‌ها