کد خبر : 1694854 | 20 تیر 1399 ساعت 10:09 | 20.9K بازدید | 0 دیدگاه

دو هدف اصلی یونایتد در فصل جاری از نظر پل پوگبا

پل پوگبا، ستاره فرانسوی منچستر یونایتد می گوید که هدف این تیم در فصل جاری قهرمانی در لیگ اروپا و جام حذفی است.

دو هدف اصلی یونایتد در فصل جاری از نظر پل پوگبا

به گزارش "ورزش سه"، شیاطین سرخ در ادامه نمایش های قدرتمندانه خود شب گذشته با سه گل استون ویلا را در هم کوبیدند تا امید هایشان برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا و قرار گرفتن در بین چهار تیم بالای جدول لیگ برتر انگلیس به بالاترین حد ممکن برسد.

 

ستاره فرانسوی منچستر یونایتد یعنی پل پوگبا که در بازی‌های اخیر این نمایش های درخشانی از خود ارائه داده، گل سوم تیمش مقابل استون ویلا را به ثمر رساند. او در پایان بازی مصاحبه ای با اسکای اسپورتس انجام داد و گفت: " من برای مدت زمان زیادی به دلیل مصدومیت از میادین بودم اما به منظور بازگشت تمرکز زیادی روی خودم انجام دادم.

 

قهرمانی در جام حذفی و لیگ اروپا هدف اصلی ما در فصل جاری است و تمرکزمان مان را روی آن قرار خواهیم داد."

 

 

1509835

 

 

پوگبا در ادامه گفت: " ما واقعا از خودمان راضی هستیم و می‌دانیم که باید به همین روند ادامه دهیم. قبل از بازی در تمرینات صحبت‌های زیادی را با یکدیگر انجام می‌دهیم. منچستر یونایتد یک باشگاه بزرگ است و ما می‌خواهیم همیشه سطح بالای آن را حفظ کنیم. نمایش‌های چند هفته گذشته، منچستر یونایتد واقعی را نشان داد."

 

پوگبا درباره عملکرد درخشان میسون گرین وود نیز گفت: " من واقعا از دیدن نمایش های این بچه چه در تمرینات و چه در مسابقه لذت می برم. او حتی می‌تواند بیشتر از کاری را که تا به حال انجام داده از خود به نمایش بگذارد. گرین وود یک استعداد واقعی است."

 

 

1509843

دیدگاه‌ها