کد خبر : 1694887 | 20 تیر 1399 ساعت 13:02 | 4.6K بازدید | 0 دیدگاه

ویسی: پیکان و گل گهر باید در لیگ برتر بمانند

ویسی می‌گوید که تیم هایی مانند گل گهر و پیکان که از نظر مالی شرایط خوبی دارند، باید در لیگ برتر بمانند.

ویسی: پیکان و گل گهر باید در لیگ برتر بمانند

به گزارش "ورزش سه"، عبدالله ویسی سرمربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری پیش از بازی با گل گهر صحبت هایش را اینطور آغاز کرد: بازی ها هرچه به هفته های آخر نزدیک تر می‌شود، حساس تر و پراسترس تر می‌شود. بازی ما با گل گهر یک بازی پایاپای خواهد بود چون هر دو تیم برای بقا تلاش می‌کنند و امیدوار هستم که باتوجه به شرایطی که تیم ما هفته گذشته به دست آورد، بتوانیم سه امتیاز بازی را به دست بیاوریم و شرایطمان را در جدول بهتر کنیم.

 

ویسی همچنین درباره دیدار با پیکان گفت: اگر نوبتی هم باشد، نوبتی ما بود که ببریم. بچه ها از شرایط خسته بودند و فرقی نمی‌کرد ذوب آهن حریفمان باشد یا نه، برای بردن وارد زمین شدیم. خداراشکر می‌کنم همه شرایط برای ما رقم خورد، بچه ها باوجود بازی کردند و توانستیم بعد از 17-18 سال در اصفهان برنده شویم و امیدوارم این شرایط ادامه دار باشد.

 

وی درخصوص شناخت خود از گل گهر گفت: ما دو بازی گذشته گل گهر را دیدیم، تیمشان خوب است و گردن کلفت بازی می‌کند. باتوجه به این که نیمه دو چند یار اضافه کردند نسبت به نیم فصل اول بهتر بودند اما دو بازی پشت سر هم را باختند. آن ها با باخت به مصاف ما می‌آیند و ما با برد به استقبال آن ها می‌رویم. شرایط تقریبا یکسان است از نظر روحی روانی ما بهتریم و شناخت نسبتا کافی نسبت به آن ها داریم و امیدوارم تمام مسائلی که می‌خواهیم را اجرا کنیم و برنده بازی باشیم.

 

سرمربی پیکان درباره احتمال تعویق بازی استقلال - پارس اظهار داشت: سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال تصمیم هایی را می‌گیرند اما بازی ها زودتر برگزار شود چون برای تیم های پایین جدول این مهم تر است و امیدوارم زودتر تصمیم بگیرند تا هیچ تیمی ضرر نکند و از نظر روحی روانی روی تیمی اثر نکند.

 

ویسی با اشاره به قعرنشینی تیم هایی که از نظر مالی وضعیت مطلوبی دارند، گفت: پیکان واقعا جایگاهش اینجا نبود، همانطور که دیدم ذوب آهن هم جایگاهش آنجا نیست. گاهی وقت ها اتفاقاتی می‌افتد که روحیه بازیکنان خراب می‌شود. گل گهر، پیکان و ذوب آهن از نظر مالی، امکانات، بازیکن و... شرایط خوبی دارند و از نظر مالی ساپورت می‌شوند و مدیریت فوق العاده ای دارند. امیدواریم شرایط طوری رقم بخورد که تیم هایی که از نظر امکانات خوب هستند، در لیگ باشند و تیم هایی که پول ندارند، نباشند تا لیگ ما بالا و پایین زیاد داشته باشد. الان یک تیمی امکانات زیاد دارد و دیگری نه و امیدوارم اینطور نباشد.

 

او در مورد غایبان تیمش عنوان کرد: محروم ما شهریار مغانلو و امیرحسین کریمی را نداریم و حجت حق وردی و میلاد شیخ سلیمانی هم مصدوم هستند.

 

سرمربی سابق تیم های سپاهان و استقلال خوزستان در پاسخ به این سوال که آیا پیکان را در لیگ حفظ خواهد کرد یا نه، گفت: من روز اول گفتم این تیم را وجود می‌گذاریم و تلاش می‌کنیم تیم در لیگ بماند. یک تشکر ویژه هم از مدیریت می‌کنم که آمدند در تمرین ما و روحیه دادند و ما هم صددرصد تلاش می‌کنیم در لیگ بمانیم و این نشدنی نیست.

دیدگاه‌ها