کد خبر : 1694931 | 20 تیر 1399 ساعت 18:01 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

سایپا با ۱۰ نفر در زمین خود می‌ماند؛

کوزین: ۴۸ ساعت شوکه کننده داشتیم

سرمربی موقت شهرخودرو می‌گوید فعلا به مسائلی مثل اضافه کردن دستیار فکر نمی‌کند و تمرکزش روی دیدار با سایپا است.

کوزین: ۴۸ ساعت شوکه کننده داشتیم

به گزارش "ورزش سه"، استفانو کوزین در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های شهرخودرو و سایپا با بیان اینکه بازی سختی خواهد بود، اظهار کرد: مسابقات گذشته سایپا مقابل حریفان‌شان را دیدم که خیلی عالی کار کردند. برابر استقلال و سپاهان به تساوی دست پیدا کردند.

 

او ادامه داد: سایپا تیم خطرناکی برای بازی است چون فشرده کار می‌کنند، با ۱۰ نفر  در زمین خودشان می‌مانند و به‌عنوان یک تیم نمایش خوبی دارند. اگر می‌خواهیم نتیجه بگیریم، باید هوشمندانه و سریع بازی کنیم.

سرمربی موقت شهرخودرو با بیان اینکه برای دیدار با سایپا دو بازیکن را در اختیار نداریم، گفت: خلعتبری به دلیل محرومیت و  سعید صادقی بخاطر آسیب دیدگی در فهرست ما نیستند. اعتماد به نفس خوبی داریم چون سایر بازیکنان ما عالی هستند و نمایش خوبی خواهند داشت.

کوزین یادآور شد: درست است در بازی‌های قبل به برتری رسیدیم، اما دیدارهای راحتی نبودند. اگر یادتان باشد در دیدار با ذوب‌آهن یک پنالتی را مهدی رحمتی گرفت و کار سختی هم مقابل گل‌گهر داشتیم. در حال حاضر خیلی مطمئن هستیم و برای بازی‌های بعد به مرور زمان بهتر می‌شویم و امیدوار هستیم نتایج خوبی بگیریم.

او درباره شانس کسب سهمیه برای شهرخودرو بخاطر دیدارهای دشواری که مقابل تراکتور، استقلال و سپاهان خواهند داشت، ابراز کرد: فکر می‌کنم بتوانیم به این مهم برسیم چون بازیکنان و تیم خیلی خوبی داریم. در هر مسابقه، هر نتیجه‌ای امکان‌پذیر است.پس از ۲۰ بازی وقتی این نتایج را گرفتیم و در این جایگاه هستیم، نشان می‌دهد سطح بالایی داریم.

 

سرمربی موقت شهرخودرو یادآور شد: ۷-۶ تیم برای حضور در چهار جایگاه اول جنگ می‌کنند و امیدوار هستم ما این جنگ را ببریم و یکی از چهار تیم صعود کننده به لیگ قهرمانان آسیا باشیم.

 

کوزین در خصوص اضافه شدن دستیار به جمع کادر فنی او گفت: در ۴۸ ساعت گذشته اتفاقات زیادی در باشگاه افتاده که به اندازه کافی برای بازیکنان شوکه کننده بوده است. به همین خاطر تمام تمرکز ما روی بازی با سایپا است. بعد از آن با باشگاه برای اینکه چه تغییراتی در تیم باشد، صحبت می‌کنیم.

دیدگاه‌ها