کد خبر : 1695040 | 21 تیر 1399 ساعت 01:11 | 38.3K بازدید | 1 دیدگاه

بیرانوند یکی دو روز دیگر با حل شدن مشکلش می‌رود؛

رسول‌پناه: من هم مثل گل‌محمدی گلایه دارم

سرپرست باشگاه پرسپولیس می‌گوید او نیز مانند گل‌محمدی از شرایط مبهم هیئت مدیره باشگاه گلایه مند است.

رسول‌پناه: من هم مثل گل‌محمدی گلایه دارم

به گزارش "ورزش سه"، مهدی رسول پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس در گفتگو با برنامه شب های فوتبالی درباره آخرین شرایط بیرانوند بیان کرد: اول اینکه این پیروزی را به هواداران پرسپولیس تبریک می گویم. دوم اینکه در مورد بحث آقای بیرانوند که امروز قرار بود، پرواز به بلژیک داشته باشند. مشکل خروج دارند و فردا یا پس فردا به بلژیک خواهند رفت.
 
او سپس در مورد اینکه قرار است جشن کوچکی در تمرین پرسپولیس برای بیرانوند در نظر گرفته شود، گفت: قرار بود سر تمرین بیایند و به نوعی از ایشان تشکر و قدردانی کنیم. او یکی از بازیکنان بزرگ فوتبال ایران است. گردن همه ما حق دارد و امیداریم بتوانیم قدردان آنها باشیم.
سوال بعدی در مورد بدهی 60 میلیاردی باشگاه پرسپولیس بود که او اینطور توضیح داد: البته می دانید از زمانی که من سرپرست باشگاه شده ام، کوهی از این بدهی گردن ما افتاده است. این همه بدهی به ما ارث رسیده است ولی ما این بدهی ها را مدیریت کردیم که مشکلی برای باشگاه ایجاد نشود. به هر حال بحث برانکو و دستیارانش و همچنین آقای کالدرون مربوط به دوران قبل ما است.


او سپس در مورد بدهی به برانکو و دستیارانش بیان کرد: پرونده به CAS رفته و ما هم لایحه ای تنظیم کردیم و منتظر رای نهایی هستیم.


رسول پناه در ادامه به یک نکته خاص اشاره کرد و افزود: در این مورد برخی ها اطلاعات حقوقی نداشتند و سوء برداشت شده است. ما یک خط هم از برانکو شکایت نکردیم. حتی یک خط. ایشان شکایت کرده و دادگاه عالی ورزش از ما مدارک خواسته است. ما باید مدارک را در 6 نسخه کپی کنیم و این پرونده هم مربوط به 4 نفر است. به طبع همان 1300 صفحه ای می شود که گفته اند ولی ما یک خط هم شکایت نکردیم و این یک سیر طبیعی بود که باید قراردادها را کپی می کردیم. فیش ها و رسیدهای پرداختی را کپی کردیم و ارسال کردیم. ما از برانکو شکایت نکردیم و قدردان ایشان هم هستیم. ما می خواهیم یک جدول زمانی به ایشان بدهیم تا پول ایشان را طبق آن پرداخت کنیم.


سرپرست پرسپولیس در مورد افزایش قیمت دلار توضیح داد: بله خب ولی ما منابع مالی پایداری نیز در باشگاه ایجاد کرده ایم. ما مطالباتی هم از فیفا و جاهای دیگر داریم. سعی داریم آقای برانکو و سه عزیز دیگر را با یک توافق نسبی پول قراردادشان را پرداخت کنیم.


سوال بعدی از سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد وضعیت مبهم هیئت مدیره باشگاه و ناراحتی و تهدید به جدایی توسط گل محمدی بود که او اینطور به این سوال پاسخ داد: بحث هیئت مدیره مربوط به وزارت ورزش است. حتی آقای گل محمدی هم نسبت به این موضوع گلایه کرده اند و من هم از این شرایط گلایه مندم.
او سپس ادامه داد: من خودم هم می خواستم این پیشنهاد را بدهم. من باید یک موضوع را به هواداران توضیح بدهم. ما یک مشکلی در ذی حسابی داشتیم. ذی حساب قبلی ما تا 31 فروردین حکم داشت و بعدا هم رفت. باید ذی حساب جایگزین از وزارت اقتصاد و دارایی معرفی و تایید می شد، که هنوز این موضوع ادامه دار است. بحث پرداختی به بازیکنان و پرسنل هم به همین بحث مربوط است که باید توسط مدیرعامل و پرسنل امضا شود.

دیدگاه‌ها