کد خبر : 1695109 | 21 تیر 1399 ساعت 13:26 | 21.8K بازدید | 4 دیدگاه

اسماعیلی‌فر؛ شاید آخرین روزهای خوب با پیراهن سبز ؟

ستاره تیم فوتبال ذوب آهن شب گذشته و در جریان پیروزی 5 بر 1 مقابل شاهین بوشهر، زننده گل پنجم تیمش با همان روش همیشگی خودش بود.

اسماعیلی‌فر؛  شاید آخرین روزهای خوب با پیراهن سبز ؟ 

به گزارش "ورزش سه"، اگر پافشاری مسئولان باشگاه ذوب آهن برای حفظ اسماعیلی فر نبود، او به جای اینکه روز گذشته در مقابل شاهین بوشهر بازی کند و گل پنجم تیمش را با نفوذ به محوطه جریمه و یک ضربه محکم با پای راست بزند، در سپاهان بازی می کرد و تیمش امشب مقابل پارس جنوبی جم بازی داشت.


سپاهانی‌ها البته تنها تیمی نبودند که خواهان ستاره ذوب آهن شده بودند و برخی تیم های دیگر نظیر تراکتور، استقلال و پرسپولیس نیز امیدوار به جذب او بوده و هستند.


با پایان رقابت های این فصل و انجام شش بازی دیگر، قرارداد اسماعیلی فر با ذوب آهن تمام می شود و این بازیکن می‌تواند بدون هیچ محدودیتی برای آینده‌اش تصمیم بگیرد.


البته به نظر می رسد در میان پیشنهادهایی که وجود دارد، ادامه حضور یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی پرسپولیس که در تراکتور و ذوب آهن با این بازیکن کار کرده، می تواند احتمال حضورش در این تیم را بالا ببرد؛ هر چند این موضوع در گرو مذاکرات اسماعیلی با باشگاه ذوب آهن نیز هست و شاید او را راضی به ادامه حضور در تیمی کنند که خاطرات بسیار خوبی از آن در ذهن دارد.


با تمام این اوصاف 6 بازی دیگر باقی مانده؛ سبزپوشان اصفهانی با پیروزی شب گذشته برابر شاهین بوشهر تا حد بسیار زیادی از خطر سقوط رهایی پیدا کرده‌اند ولی همچنان تمرکز بازیکنان روی بازی های باقی مانده است تا با پایان فصل در مورد پیشنهادهایی که به آنها می رسد، فکر کنند.

دیدگاه‌ها