کد خبر : 1695171 | 21 تیر 1399 ساعت 17:44 | 3.7K بازدید | 0 دیدگاه

کاظمی: بعضی ورزشکاران از حق خودشان هم بی‌خبرند

دختر قایقران و چالش بیکاری بعد از قهرمانی!

ملی پوش قایقرانی ایران دو سال بعد از نایب قهرمانی در بازی های آسیایی هنوز پیگیری استخدام در یکی از نهادهای دولتی است.

دختر قایقران و چالش بیکاری بعد از قهرمانی!

به گزارش "ورزش سه"، هدیه کاظمی،‌ نایب‌قهرمان بازی‌های آسیایی ٢٠١٨ در رشته قایقرانی، در جریان بازدید رئیس کمیته ملی المپیک از فدراسیون قایقرانی مشکل خود را با صالحی ‌امیری مطرح کرد. او با وجود قرار داشتن در لیست ورزشکارانی که باید استخدام دولتی شوند، هنوز موفق به این کار نشده است.


استخدام او به نهادی به جز دستگاه‌های ورزشی ارجاع داده شده و به همین دلیل فعلا به بن‌بست خورده. این ملی‌پوش قایقرانی درباره مطرح‌کردن مشکل استخدام خود با رئیس کمیته ملی المپیک می‌گوید: «طبق قانونی که از چند‌ سال قبل ابلاغ شده، نفرات مدال‌آور بازی‌های آسیایی می‌توانند استخدام نهادهای دولتی شوند. من هم بعد از کسب مدال در بازی‌های آسیایی جاکارتا پیگیر بودم، اما هنوز بعد از گذشت حدود ٢‌ سال از این بازی‌ها موضوع استخدام من حل نشده است. این موضوع را با رئیس کمیته ملی المپیک مطرح و درخواست کردم که بحث استخدام مرا پیگیری کنند. آقای صالحی امیری هم به من قول دادند که پیگیر ماجرا شوند. البته در استان هم پیگیر کار من هستند، اما مشکل جای دیگری است.»

 

1510283

 


او در پاسخ به این سوال که خبر دارد دیگر ورزشکاران مدال‌آور توانسته‌اند استخدام شوند یا خیر، می‌افزاید: «هم‌تیمی‌های من در رشته قایقرانی در اداره کل ورزش شهرستان و استان خود استخدام شدند. تا جایی که می‌دانم در قایقرانی کسی به جز من به ارگان غیرمرتبط با ورزش معرفی نشده و به مشکل هم برنخورده است. ان‌شاءالله که کار من هم حل می‌شود.»


نایب‌قهرمان بازی‌های آسیایی جاکارتا در ادامه عنوان می‌کند:  «جالب است با چند تن از دوستانم در رشته‌های دیگر مثل کبدی صحبت می‌کردم و آنها حتی نمی‌دانستند که چنین مصوبه‌ای وجود دارد و دنبال کار استخدام‌شان نرفتند. حالا امیدوارم با نامه‌ای که من دادم و خبرهایی که منتشر شده، مسئولان هم بیشتر کار ورزشکاران را پیگیری کنند و صحبت‌های این روزها فقط در حد قول و قرار نباشد.»

دیدگاه‌ها