کد خبر : 1695172 | 21 تیر 1399 ساعت 18:00 | 11.1K بازدید | 0 دیدگاه

راکیتیچ: شاید دیوید بکام به من زنگ بزند

ستاره کروات بارسلونا از احتمال بازی در یک باشگاه آمریکایی در آینده سخن گفت.

راکیتیچ: شاید دیوید بکام به من زنگ بزند

به گزارش "ورزش سه"، ایوان راکیتیچ یکی از بازیکنانی بود که در یکی دو فصل اخیر همواره بحث جدایی اش از بارسلونا مطرح بوده است. ستاره کروات در نقل و انتقالات زمستانی تا آستانه جدایی از بارسا پیش رفت اما نهایتاً این اتفاق رخ نداد تا او حداقل برای چند ماه دیگر در بلوگرانا ماندگار شود.

 

 

1510284

 


هافبک کروات تنها تا ژوئن سال 2021 با باشگاه کاتالانی قرارداد دارد. همچنین به نظر می رسد که هیچ تمایلی از سوی بارسلونا برای تمدید قرارداد با این بازیکن وجود ندارد؛ موضوعی که باعث شده جدایی ایوان راکیتیچ از این تیم در نقل و انتقالات پیش رو قطعی به نظر برسد.

 

در حالی که شایعاتی در مورد بازگشت او به سویا شنیده می شود اما در مصاحبه با ESPN از احتمال پیوستنش به تیمی در لیگ آمریکا صحبت کرد و با لحن شوخی گفت:« شاید به زودی دیوید بکام(اسطوره انگلیسی و مالک باشگاه اینتر میامی) به من زنگ بزند. واقعا در سال های اخیر، فوتبال در آمریکا طرفداران بیشتری پیدا کرده و محبوب تر شده است. حالا انجا توجه بیشتری به فوتبال می شود.

برای من خیلی جالب است که شاهد رشد فوتبال در آمریکا باشم. حالا علاقه بیشتری به تماشای بازی های لیگ MLS پیدا کرده ام. فعلا منتظر پایان فصل هستم و تمرکز روی بازی های بارسلوناست تا ببینیم در آینده چه خواهد شد.»

 

 

1451632

 

دیدگاه‌ها