کد خبر : 1695174 | 21 تیر 1399 ساعت 17:53 | 32.3K بازدید | 0 دیدگاه

گزینه استقلال و پرسپولیس سرمربی آذربایجان می شود؟

به نظر می رسد به زودی جیانی دی بیاسی رسما به عنوان سرمربی تیم ملی آذربایجان انتخاب خواهد شد.

گزینه استقلال و پرسپولیس سرمربی آذربایجان می شود؟

به گزارش "ورزش سه"، در سال های اخیر بارها نام جیانی دی بیاسی به عنوان نامزد هدایت تیم ملی اران و باشگاه هایی چون استقلال و پرسپولیس شنیده شده، اما به نظر می رسد او در آستانه پذیرش هدایت تیم ملی آذربایجان قرار دارد. با توجه به شرایط فعلی در رابطه با بیماری کرونا، باید در مورد انتصاب جیانی دی بیاسی به عنوان سرمربی تیم ملی جمهوری آذربایجان در صورت موافقت با شرایط ویژه تعیین شده توسط فدراسیون فوتبال این کشور، توافق نامه ای با او منعقد شود.

 

1510285

 

شرایط ویژه فدراسیون فوتبال آذربایجان شامل در نظر گرفتن مشکلات مالی در صورت به تعویق افتادن بازی های ملی به دلیل بیماری کرونا یا بروز مشکلاتی در جریان سفر سرمربی تیم ملی به آذربایجان است.

 

دی بیاسی دوران مربیگری اش را از سال 1990 در تیم باسانو از سری سی ایتالیا آغاز کرد. او سپس در بین سالهای 2005 تا 2009 در باشگاه های بزرگتر ایتالیایی مانند تورینو و اودینزه کار کرد. دی بیاسی در ادامه به ترتیب دو باشگاه اسپانیایی لوانته و آلاوز را در سالهای 2007 و 2017 هدایت کرد و از بین سال های 2011 تا 2017 نیز سرمربی تیم ملی فوتبال آلبانی بود.

 

روین بلوکو، دستیار سابق دی بیاسی در تیم ملی فوتبال آلبانی در این رابطه گفت: "فکر می کنم او می تواند به تیم آذربایجان کمک کند و  علاوه بر این من معتقدم که دی بیاسی یک انتخاب عالی برای آذربایجان است. دی بیاسی مربی بسیار خوبی است و توانایی بسیار خوبی در کار با بازیکنان دارد."

 

دیدگاه‌ها