کد خبر : 1695281 | 21 تیر 1399 ساعت 23:00 | 14K بازدید | 0 دیدگاه

شفیلد 3-0 چلسی؛ هدیه بزرگ برای منچستر‌یونایتد

شفیلدیونایتد موفق شد با یک عملکرد فوق العاده چلسی را با سه گل شکست دهد.

شفیلد 3-0 چلسی؛ هدیه بزرگ برای منچستر‌یونایتد

به گزارش "ورزش سه"، دقایقی پیش دیدار بین دو تیم شفیلد یونایتد و چلسی از سری مسابقات هفته پنجم لیگ برتر انگلیس به پایان رسید که این بازی نهایتاً با نتیجه عجیب 3-0 به سود تیم میزبان خاتمه یافت.

 

تیم میزبان کار را به مراتب بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی می‌توانست روی چند موقعیت به گل دست پیدا کند اما خوش شانسی چلسی مانع از این موضوع شد تا مسابقه بدون گل دنبال شود.

 

چلسی می توانست در دقیقه 8 بازی به گل برتری دست پیدا کند. سانتر عالی دنیل جیمز با ضربه سر خوب کریستین پولیسیچ همراه بود اما توپ این بازیکن با فاصله ای بسیار کم از بالای دروازه عبور کرد.

 

 

1510431

 

 

در دقیقه 18 گل اول بازی توسط شفیلد یونایتد وارد دروازه چلسی شد. الیور مک بورنی ضربه والی را روانه دروازه کپا آریسابالاگا کرد که توپ او با تغییر مسیر همراه بود. دفع توپ کپا در مقابل دروازه خالی جلوی پای دیوید مک گلدریک افتاد او نیز دروازه خالی آبی های لندن را گشود.

 

حملات شفیلد یونایتد بعد از گل اول نیز ادامه داشت و آنها در دقیقه 33 بار دیگر موفق به گلزنی شدند. الیور مک بورنی روی ارسال خوب استیون و با یک ضربه دقیق و فوق العاده گل دوم شفیلد را به ثمر رساند تا بازی در نیمه اول 2-0 به سود تیم میزبان خاتمه پیدا کند.

 

 

1510435

 

 

شرایط بد نیمه اول در نیمه دوم نیز برای شاگردان فرانک لمپارد ادامه داشت و آنها نتوانستند موقعیت چندانی روی دروازه میزبان خود خلق کنند؛ همچنین چلسی در بخش دفاعی نیز بسیار متزلزل نشان می‌داد.

 

نهایتاً همین ضعف خط دفاعی چلسی در نیمه دوم نیز کار دست آن ها داد و مک گولدریک بار دیگر و این مرتبه در دقیقه 77 مسافت تقریباً تک به تک با کپا آریسابلاگا گل دوم خود و گل سوم تیمش را وارد دروازه حریف کرد.

 

 

1510434

 

 

تلاش شاگردان فرانک لمپارد در ادامه بازی نیز بی نتیجه باقی ماند تا مسابقه با همان سه گل به سود شفیلد یونایتد خاتمه پیدا کند؛ موضوعی که قطعاً جایگاه چهارمی چلسی و نهایتاً کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا توسط این تیم را به خطر خواهد انداخت.

دیدگاه‌ها