کد خبر : 1695321 | 22 تیر 1399 ساعت 00:10 | 10.8K بازدید | 0 دیدگاه

گل گهر از داور مسابقه با پیکان شکایت می کند

باشگاه گل گهر سیرجان بعد از شکست برابر تیم پیکان قصد دارد از داور مسابقه به خاطر اشتباهاتش شکایت کند.

گل گهر از داور مسابقه با پیکان شکایت می کند

به گزارش" ورزش سه" قضاوت موعود بنیادی فر در حساس ترین مسابقه هفته در شهرقدس و بازی تیم های پیکان و گل گهر یک قضاوت پرحرف و حدیث بود بخصوص بازیکنان و کادرفنی تیم گل گهر که اعتراض زیادی به اشتباهات داوری داشتند. این تیم در دو صحنه اصلی به داوری معترض بود ، یکی روی گل اول پیکان که معتقد بودند توپ از خط رد شده و اوت بوده و دیگری در نیمه دوم که اعتقاد داشتند ضربه یونس شاکری گل شده است که داور گل را نپذیرفت.

 


با این حال باشگاه گل گهر قصد دارد از داور این مسابقه به فدراسیون فوتبال شکایت کند. افسری سرپرست تیم گل گهر در مصاحبه ای که با خبرگزاری فارس داشته ضمن این تایید خبر گفته است:"همین دو اشتباه کافی بود تا نتیجه بازی به نفع حریف رقم بخورد و ما قطعا از عملکرد داور به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ شکایت خواهیم کرد."

 

او گفت: روی گل اول آنها توپ سانتر شده صد درصد از خط اوت دروازه رد شده بود اما کمک داور دستور به ادامه بازی داد و چون دفاع ما به خاطر اوت ایستاده بود، آنها دروازه ما را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ باز کردند. در نیمه دوم هم ضربه سر بازیکن ما وارد دروازه حریف شد اما داور گل سالم ما را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ قبول نکرد و در حالی که توپ وارد دروازه شده بود، دروازه‌بان آنها توپ را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برگرداند و داور هم دستور به ادامه بازی داد. در این صحنه حتی دروازه حریف هم به تصمیم داور می‌خندید. ما به داور گفتیم که این توپ درون دروازه بوده و اعتراض کردیم، اما او گفت ان‌شاءالله ما اشتباه نکرده باشیم. بعد از بازی هم که به آنها اعتراض کردیم به ما گفتند ببخشید ما اشتباه کرده بودیم.

 

سرپرست گل گهر گفت: قطعا به خاطر این دو اشتباه که باعث رقم خوردن نتیجه به سود حریف شد از تیم داوری مسابقه شکایت می‌کنیم.

دیدگاه‌ها